Sunday, April 28, 2024


زمان مطالعه: < 1 دقیقهقیمت اولانچ (AVAX) طی ۲۴ ساعت گذشته و در پی انتشار اعلامیه استراتژیک بایننس، در مورد معاملات این ارز دیجیتال حدود ۱۴ درصد افزایش یافته است. این صرافی اعلام کرده که یک قرارداد دائمی AVAX با مارجین USDC و حداکثر اهرم ۷۵ برابری را در پلتفرم فیوچرز خود ارائه خواهد کرد.

این قرارداد از ساعت ۰۷:۰۰ (UTC) تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۴، در دسترس خواهد بود.اقدام اخیر بایننس نشان‌دهنده اعتماد این پلتفرم به پتانسیل اولانچ است. در همین راستا، افزایش قیمت AVAX به دنبال انتشار اطلاعیه، نشان‌دهنده رشد علاقه سرمایه‌گذاران و احساسات مثبت در بازار است.
از آنجایی که کاربران بایننس با افزایش اهرم به معاملات اولانچ دسترسی پیدا خواهند کرد، تقاضا برای AVAX افزایش خواهد یافت که می‌تواند منجر به افزایش بیشتر قیمت آن شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


قیمت این توکن همچنین تحت تأثیر خبر گسترش هیئت مدیره خود طی هفته گذشته حدود ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است. همچنین، رشد ماهانه قیمت این ارز دیجیتال ۵۰ درصد بوده است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت اولانچ به ۶۴ دلار رسیده است. با این وجود، حجم معاملات آن مشابه دیروز، در سطح ۱.۹۳ میلیارد دلار باقی مانده است.





#پرواز #قیمت #اولانچ #در #پی #اطلاعیه #جدید #بایننس #رالی #صعود #AVAX #ادامهدار #خواهد #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply