Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهانتقال 900 میلیارد توکن شیبا اینو (SHIB) توسط صرافی بایننس، جامعه این ارز دیجیتال را در وضعیت احتیاط قرار داده است.

به گفته کارشناسان بازار، چنین انتقال عظیمی می‌تواند به منظور تأمین ذخیره نقدینگی صورت گرفته باشد. بایننس به منظور مدیریت نقدینگی، دارایی‌ها را به طور منظم در کیف پول‌های خود جابه‌جا می‌کند. با توجه به حجم بالای معاملات شیبا، حفظ نقدینگی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
این انتقال همچنین ممکن است به خدمات نگهداری ارز دیجیتال بایننس مرتبط باشد. این احتمال وجود دارد که بایننس به‌عنوان صرافی که خدمات نگهداری دارایی‌های دیجیتال را ارائه می‌کند، توکن‌های SHIB را در پاسخ به نیازهای داخلی حساب‌های خود جابه‌جا کرده باشد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر این، این انتقال ممکن است به دلیل آمادگی برای خدمات استیکینگ یا سایر خدمات مشابه برای توکن SHIB، انجام شده باشد. چنین خدماتی اغلب به مقادیر زیادی از توکن نیاز دارند.
در این میان، لازم به ذکر است که قیمت SHIB از اصلاح گسترده بازار ارزهای دیجیتال در امان نبوده است. علی‌رغم رالی‌های امیدوارکننده، قیمت این توکن همراه با سایر دارایی‌های دیجیتال کاهش یافته است. این اصلاح را می‌توان به چند عامل، از تثبیت سود توسط معامله‌گران گرفته تا اشباع بازار و پویایی معاملات سوداگرانه، نسبت داد.
اقداماتی نظیر تراکنش عظیم بایننس می‌تواند نوسان قیمت را کاهش داده و یا تشدید کند. به همین دلیل، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران SHIB منتظر اقدامات بعدی بایننس و همچنین انتشار هرگونه اطلاعیه رسمی در مورد این تراکنش هستند.





#انتقال #غیرمنتظره #۹۰۰ #میلیارد #شیبا #توسط #بایننس #این #توکنهای #SHIB #کجا #رفتند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply