Thursday, May 2, 2024


زمان مطالعه: < 1 دقیقهداده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت ارز دیجیتال آربیتروم (ARB) در بحبوحه رکود کلی بازار کریپتو و رویداد آزادسازی توکن ARB، بیش از ۱۱ درصد سقوط کرده است.

در همین راستا، پلتفرم ردیابی SpotOnChain با انتشار توییتی گزارش داده که شش کیف پولی که اخیراً توکن‌هایی را از قراردادهای وستینگ (vesting contracts- قراردادهای واگذاری سهم با گذشت زمان) دریافت کرده بودند، ۸٫۹۵ میلیون ARB، معادل ۱۶٫۴ میلیون دلار را به صرافی بایننس ارسال کرده‌اند.
این پلتفرم تحلیلی در ادامه خاطرنشان کرد که کیف پول‌های شناسایی‌شده همچنان دارای ۳۲٫۹۵ میلیون ARB به ارزش ۵۶٫۶ میلیون دلار هستند و ممکن است توکن‌های بیشتری را با هدف فروش، به صرافی‌ها ارسال کنند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به دنبال این اقدام نهنگ‌ها، قیمت آربیتروم افت قابل‌توجهی را تجربه کرد و برای اولین بار از ابتدای ماه فوریه، به زیر ۱٫۶۸۵ دلار کاهش یافت.
البته لازم به ذکر است که این افت قیمتی فقط مختص آربیتروم نیست؛ زیرا دیگر ارزهای دیجیتال برتر از جمله بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) نیز در چند روز گذشته افت قابل‌توجهی داشته‌اند و بازار کلی کریپتو پس از رشد چشمگیر خود در چند هفته گذشته، عقب‌نشینی گسترده‌ای را تجربه کرده است.


منبع

کوین ادیشن




#رد #پای #نهنگها #در #دامپینگ #آربیتروم #ریزش #قیمت #ARB #ادامه #خواهد #داشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply