Sunday, April 28, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبرخلاف افت شدید در کل بازار ارز دیجیتال، قیمت فچ‌.‌ای‌آی (FET) در ۲۴ ساعت گذشته با ثبات نسبی روبه‌رو بوده است. این آلت کوین توانسته است کاهش خود را تنها به ۶ درصد محدود کند.

دلیل اصلی این ثبات، ورود نهنگ‌ها به بازار FET بوده است. قیمت این آلت کوین در ابتدا تا نزدیکی ۲.۳۷ دلار پایین آمد اما با ورود نهنگ‌ها، دوباره به سمت بالا حرکت کرد و در زمان نگارش خبر در محدوده ۲.۵۷ دلار معامله می‌شود.
آدرس‌هایی که بین ۱ تا ۱۰ میلیون FET نگهداری می‌کنند، موفق شدند طی دو روز بیش از ۱۸ میلیون FET با ارزش بیش از ۵۰ میلیون دلار جمع‌آوری کنند که دارایی‌های آنها را به ۳۲۷.۸۱ میلیون FET می‌رساند.fet-price-stability-whales-prevented-losses
در حال حاضر، سطح حمایتی مهمی برای FET در قیمت ۲.۲۶ دلار وجود دارد. پیش از این، حدود ۳۹۴ میلیون توکن FET به ارزش بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در این محدوده قیمتی خریداری شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


بنابراین، انتظار می‌رود که در صورت رسیدن قیمت به این سطح، سرمایه‌گذاران برای جلوگیری از ضرر، از فروش دارایی‌های خود خودداری کنند. از منظر تکنیکال قیمت اکنون بالاتر از میانگین نمایی ۵۰ روزه قرار دارد، اندیکاتور ADX نیز بالاتر از آستانه ۲۵.۰ است و ادامه روند صعودی را نشان می‌دهند.
در طرف مقابل، اندیکاتور پارابولیک‌سار یک روند نزولی با قدرت کم را نشان می‌دهد. با توجه به تضاد سیگنال‌های تکنیکال، پیش‌بینی قیمت FET در آینده دشوار است، اما در صورتی که روند نزولی تقویت شود، ممکن است قیمت این آلت کوین به ۲.۲۶ دلار یا حتی پایین‌تر از آن برسد.fet-price-stability-whales-


منبع

بی‌این‌کریپتو




#نهنگهای #مهربان #مانع #سقوط #Fetch.ai #به #قعر #بازار #شدند #اما #خطر #باقی #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply