Sunday, April 28, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) با حدود ۱٫۵ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت، گزارشی را در مورد میم کوین‌ها برای سرمایه‌گذاران منتشر کرده است.

در این گزارش تحت عنوان «ارزش بین میم کوین‌ها و شبکه‌های بومی آنها»، آمده که اگرچه میم کوین‌ها «هیچ ارزش یا سودمندی ذاتی ندارند»، اما به طور بالقوه می‌توانند سوددهی‌ سریعی داشته باشند.
به گفته فرانکلین تمپلتون، عملکرد قیمت میم کوین‌ها مشابه وایرال شدن یک میم در اینترنت است و این گروه از ارزهای دیجیتال در سال گذشته به دلیل «ماهیت منحصربه‌فرد» خود محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این شرکت در ادامه خاطرنشان کرد که اگرچه میم کوین‌ها به دانش فنی کمی نیاز دارند، در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال کارمزد پایینی می‌گیرند و پتانسیل سوددهی‌شان هم بالا است، اما نوسان قیمت زیادی دارند.
فرانکلین تمپلتون با اشاره به ظهور توکن بانک (BONK) مبتنی بر سولانا در اواخر سال ۲۰۲۳، اظهار داشت که معتقد است یک همبستگی قوی بین افزایش قیمت میم کوین‌ها و رشد تعداد کیف پول‌های کاربران در بلاکچین‌های زیربنایی وجود دارد.
پیش‌تر و در ماه فوریه، شرکت اروپایی ریوالت (Revolut) نیز یک «کمپین یادگیری و کسب درآمد» را برای میم کوین‌ها راه‌اندازی کرده بود.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت میم کوین بانک در یک سال گذشته، بیش از ۵،۹۰۰ درصد افزایش یافته است. ارزش کل بازار میم کوین‌ها نیز در حال حاضر بیش از ۶۶٫۵ میلیارد دلار است.


منبع

کوین تلگراف




#گزارش #جالب #غول #مالی #فرانکلین #تمپلتون #درباره #میمکوینها #پتانسیل #سوددهی #آنها

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply