Sunday, April 28, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتوسعه‌دهندگان صرافی غیرمتمرکز پنکیک‌سواپ (PancakeSwap) اعلام کرده‌‌اند که اواخر امسال، نسخه چهارم این صرافی منتشر خواهد شد.

در پی انتشار نسخه جدید، چهار ویژگی جدید به این صرافی اضافه خواهد شد که معاملات ارزان‌تر و کارآمدتری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.
موچی (Mochi)، یکی از اعضای تیم توسعه‌دهنده عنوان کرد که در به‌روز‌رسانی‌ آتی، کاستی‌های کنونی، از جمله انعطاف‌ناپذیری مدل‌های قیمت‌گذاری برای همه دارایی‌ها، فقدان عملکردهای اجرایی در سطح صرافی‌های متمرکز، ضررهای دائمی برای تامین‌کنندگان نقدینگی و هزینه‌های گس بالای تحمیل شده به کاربران، برطرف خواهد شد.

RamzarzRamzarzخرید سریع CAKE!
با یک کلیک پنکیک سواپ (CAKE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید CAKE


طبق گزارش‌ها، نسخه چهارم این صرافی، ابتدا در سه ماهه سوم سال جاری در شبکه‌های اتریوم و بایننس‌چین در دسترس خواهد بود.
داده‌های پلتفرم اطلاعاتی دیفای‌لاما (DefiLlama) نشان می‌دهند که ارز دیجیتال پنکیک‌سواپ در مجموع دارای ۲.۴ میلیارد دلار توکن است که در استخرهای نقدینگی و سایر بخش‌ها قفل شده‌اند.
همچنین، حجم معاملات انجام‌شده در این صرافی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱.۷ میلیارد دلار بوده است.
در پی انتشار اخبار مربوط به ارائه نسخه جدید این صرافی، قیمت توکن بومی پنیکیک‌سواپ، CAKE، طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷ درصد افزایش یافته و به ۴.۸۵ دلار رسیده است.
همچنین، ارزش بازار و حجم معاملات این توکن، به ترتیب با ۸.۷ و ۴۸.۵ درصد رشد، به ۱.۱۹ میلیارد دلار و ۳۶۲.۵ میلیون دلار افزایش یافته است.





#تاریخ #راهاندازی #نسخه #پنکیکسواپ #مشخص #شد #قیمت #CAKE #شروع #به #افزایش #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply