Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر حالی که پس از کاهش شدید قیمت توکن‌های شیبا، دوج‌کوین و فلوکی، به نظر می‌رسید بخش میم‌کوین‌ها دچار رکود شده است، پست اخیر ایلان ماسک بار دیگر موجب رونق این بخش شد.

اخیرا ایلان ماسک پستی را در پلتفرم X منتشر کرده که توجه علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و به خصوص میم‌کوین‌ها را به خود جلب کرده است. پست وی حاوی تصویری از پپه قورباغه است که باعث شد قیمت میم‌کوین پپه (PEPE) افزایش چشمگیری را تجربه کند.pepe-coin-soars-12-as-speculations-build-over-elon-musks-pepe-promotion
در زمان نگارش این خبر، قیمت پپه پس از افزایشی ۱۲.۸۲ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۰۰۰۹۳۱۴ دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات و ارزش بازار این ارز دیجیتال به ترتیب ۲۸.۵۳ و ۱۳.۴۰ درصد افزایش یافته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PEPE


در همین حال، داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهند که سود باز معاملات آتی و آپشن این میم‌کوین با افزایشی ۱۵.۳۳ درصدی به ۱۲۵.۴۴ میلیون دلار رسیده و حجم آن نیز با رشدی ۴۸.۴۹ درصدی به ۱.۳۸ میلیارد دلار افزایش یافته است.
شاخص قدرت نسبی (RSI) در حوالی سطح ۷۲ قرار گرفته که می‌تواند به معنی تثبیت و سپس، اصلاح قیمت در کوتاه مدت باشد. با این حال، با توجه به توییت اخیر ماسک، موجی از خوش‌بینی برای آینده این ارز دیجیتال به وجود آمده است.





#پامپ #قیمت #پپه #در #پی #توییت #جدید #ایلان #ماسک

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply