Tuesday, May 21, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گزارش پلتفرم ردیابی ویل‌آلرت (Whale Alert)، انباشت ۳۳۲ میلیارد توکن شیبا اینو (SHIB) توسط یک آدرس کیف پول ناشناخته، گمانه‌زنی‌های زیادی را در میان علاقه‌مندان بازار کریپتو برانگیخته است.

قیمت شیبا هم‌اکنون در سطح ۰.۰۰۰۰۴ دلار با مقاومتی قوی روبرو است. با این وجود، رشد ۲۵۳ درصدی قیمت آن در ۳۰ روز گذشته و تراکنش اخیر نهنگ یاد شده، موجی از خوش‌بینی را برای آینده این توکن ایجاد کرده است.
طبق اعلام ویل‌آلرت، در تاریخ ۱۱ مارس، ۳۳۲.۴۲ میلیارد توکن SHIB، به ارزش ۱۰.۸۵ میلیارد دلار، از پلتفرم معاملاتی کامبرلند (Cumberland) به آدرس این نهنگ منتقل شده است. این تراکنش موجب بهبود احساسات بازار شده است؛ زیرا اعتماد سرمایه‌گذاران بزرگ را به شیبا نشان می‌دهد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


قیمت شیبا اینو طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۶ درصدی به ۰.۰۰۰۰۳۲۵۴ دلار رسیده است. طی چند روز گذشته، قیمت شیبا اینو همزمان با افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، به طور قابل‌توجهی رشد کرد و در رتبه دهم برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار گرفت.
با این وجود، قیمت SHIB اخیرا کمی اصلاح شده است.به گفته تحلیلگران بازار، اگر خرید‌های عظیم توکن SHIB ادامه پیدا کند، مطمئناً افت اخیر قیمت جبران شده و روند صعودی پایداری شکل‌ خواهد گرفت.
در همین حال، داده‌های بازار مشتقات، با افزایش ۴.۰۹ درصدی در سود باز و افزایش ۱۶.۸۲ درصدی حجم معاملات، حاکی از روند صعودی بازار است.
در ادامه، شکسته شدن مقاومت ۰.۰۰۰۰۳۷ دلار نشانه اولیه بهبودی خواهد بود و غلبه بر مقاومت ۰.۰۰۰۰۴۵۶ دلار، منجر به آغاز یک رالی گسترده خواهد شد.





#انباشت #صدها #میلیارد #شیبا #توسط #یک #نهنگ #آیا #SHIB #مقاومت #۰۰۰۰۰۴ #را #میشکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply