Tuesday, May 21, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشیبا اینو (SHIB) اخیرا با افزایش فعالیت کاربران خود در شبکه، بار دیگر توجهات را به خود جلب کرده است. پس از یک دوره رکود نسبی، آدرس‌های فعال روزانه در شبکه شیبا نسبت به میانگین ماه فوریه، ۲ هزار درصد افزایش یافت و در ۵ مارس به سقف ۲۱ هزار آدرس رسید.

میانگین آدرس‌های فعال روزانه در ماه گذشته حدود ۳۱۰۰ و میانگین سال قبل، ۴ هزار آدرس بوده است. تحلیلگران در مورد علت دقیق افزایش تعداد آدرس‌های فعال روزانه شیبا اختلاف نظر دارند.
برخی علت آن را افزایش اخیر قیمت SHIB می‌دانند و برخی دیگر به اخبار مثبت پیرامون اکوسیستم شیبا اینو به عنوان عامل اصلی این موضوع اشاره کرده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


افزایش فعالیت کاربران همواره با افزایش حجم معاملات همراه بوده است. حجم ۲۴ ساعته معاملات توکن SHIB در ۵ مارس به بیش از ۱۶ میلیارد دلار رسید که آن را در میان ۵ ارز دیجیتال برتر از نظر حجم معاملات قرار داد.
در حالی که افزایش فعلی فعالیت، خبری خوب برای اکوسیستم شیبا محسوب می‌شود، چالش واقعی، حفظ فعالیت کاربران است. برخی از شاخص‌ها نشان‌دهنده پتانسیل بلندمدت این شبکه است.
به عنوان مثال، تعداد آدرس‌های جدید که نشان‌دهنده پیوستن کاربران جدید به شبکه است، در هفته گذشته نزدیک به ۶۰ درصد افزایش یافته است.


منبع

بیت‌کوینیست




#رشد #هزار #درصدی #آدرسهای #فعال #شیبا #ارتش #SHIB #به #سرعت #در #حال #گسترش #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply