Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت بیت کوین پس از ثبت سقف تاریخی جدید خود بالای 69 هزار دلار در روز سه‌شنبه، یک اصلاح شدید را تجربه کرد. با این وجود، به گفته شرکت تجزیه و تحلیل سوئیس‌بلاک (Swissblock)، بهبود سریع قیمت تا 67 هزار دلار می‌تواند نشانه‌ای از ادامه رالی و ثبت سقف‌های قیمتی جدید باشد.
تحلیلگران سوئیس‌بلاک خاطرنشان کردند که در پی سقوط روز گذشته، بیت کوین مجدداً منطقه قیمتی 59000 تا 62000 دلار را با موفقیت آزمایش کرد، منطقه‌ای که اخیراً به مدت یک هفته در آن در نوسان بود و نهایتا سقف تاریخی جدید را به ثبت رساند.

RamzarzRamzarzخرید سریع BTC!
با یک کلیک بیت‌کوین (BTC) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BTC


طبق نموداری که توسط سوئیس‌بلاک به اشتراک گذاشته شده، بازگشت سریع بیت کوین به بالای سطح 62000 دلار، نشان‌دهنده شروع یک روند صعودی جدید با هدف 76000 دلار است.
تحلیلگران پیش‌‌بینی می‌کنند: جهش دوباره بیت کوین، این‌بار به ۷۶ هزار دلار!شرکت معاملات دارایی‌های دیجیتال کیو‌سی‌پی‌ کپیتال (QCP Capital) نیز افزایش قریب‌الوقوع بیت کوین را پیش‌بینی کرده است.
صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین طی روز سه‌شنبه، همچنان شاهد ورود سرمایه بودند که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران ETF از نزول قیمت نگران نیستند. داده‌های بیت‌مکس (BitMEX) نشان می‌دهد که ده صندوق ETF بیت کوین در ایالات متحده طی این روز در مجموع 648 میلیون دلار سرمایه جذب کرده‌اند.
در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین با افزایشی 6 درصدی طی 24 ساعت گذشته به 66200 دلار رسیده است.


#تحلیلگران #پیشبینی #میکنند #جهش #دوباره #بیت #کوین #اینبار #به #۷۶ #هزار #دلار

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply