Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر حالی که قیمت بیت کوین در روزهای گذشته به بالاترین سطح خود در چند سال اخیر، در محدوده ۶۴ هزار رسید، بازار توکن‌های مبتنی بر میم نیز داغ شده است.

یکی از این میم کوین‌ها که در روزهای اخیر جزو ترندهای بازار هم بوده، سعودی پپه (SAUDIPEPE) است که خود را به عنوان «نسخه عربی و بهترین دوست پپه» معرفی می‌کند.
طبق گزارش‌ها، علت دیگری که سعودی پپه را در کانون توجه‌ها قرار داده، مهاجرت آن از شبکه اتریوم به شبکه سولانا است. در ۲۸ فوریه، حساب SAUDIPEPECOIN@ با انتشار توییتی خبری داد که این میم کوین به دنبال هزینه‌های پایین گس، به شبکه سولانا مهاجرت کرده و از نسخه اتریومی (ERC-20) آن دیگر پشتیبانی نمی‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


همه این عوامل دست به دست هم داده و رشد قابل‌توجه قیمت SAUDIPEPE را به همراه داشته‌اند. در زمان نگارش این خبر، سعودی پپه با قیمت ۰٫۰۰۰۱۱ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۵۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد. رشد قیمتی این رمزارز در بازه‌های هفتگی و ماهانه نیز به ترتیب به ۴۱۰ و ۴۵۵ درصد می‌رسد.saudi-pepe
علاوه بر سعودی پپه، میم کوین‌های دیگری هم با پیشوند سعودی به بازار عرضه شده‌اند، از جمله سعودی بانک (SAUDIBONK) و سعودی شیبا اینو (SAUDISHIB).

البته توجه داشته باشید که اگرچه در نام این میم کوین‌ها از کلمه سعودی استفاده شده، اما ارتباط آنها با عربستان سعودی به صورت رسمی تایید نشده و ممکن است تنها یک سوءاستفاده از نام این کشور و میم کوین‌های شناخته‌شده در بازار باشند.

از طرفی، همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.


منبع

کوین مارکت کپ




#رشد #عجیب #پپه #عربستانی #ترند #جدید #بازار #احتیاط #کنید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply