Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشرکت DWF Labs، یکی از بزرگ‌ترین بازارسازان فعال در حوزه دارایی‌های دیجیتال و سرمایه‌گذاری‌های وب ۳، متعهد به خرید ۱۰ میلیون دلار فلوکی (FLOKI) شده است.

این سرمایه‌گذاری خیره‌کننده به دنبال خرید ۵ میلیون دلاری انجام‌شده در می ۲۰۲۳ است که به طور قابل‌توجهی، حضور فلوکی را در بازار تقویت کرد. این حرکت جسورانه همچنین اعتماد شرکت DWF Labs به پتانسیل فلوکی، برای متحول کردن اکوسیستم کریپتو را نشان می‌دهد.
سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده DWF Labs که بیش از دو سال طول خواهد کشید، با هدف تقویت اکوسیستم فلوکی صورت می‌گیرد و جایگاه برجسته فلوکی را در بازار و همچنین، چشم‌انداز صعودی آن را تضمین می‌کند.

RamzarzRamzarzخرید FLOKI فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز FLOKI رو از ارزپلاس بخری!




خرید FLOKI


از زمان مشارکت اولیه فلوکی با شرکت DWF Labs، انعطاف‌پذیری این میم کوین در بازار مشهود بوده است. شایان ذکر است که قیمت FLOKI از ابتدای سال تا به امروز حدود ۳۰ درصد و تنها در ماه فوریه، بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته است.crypto-firm-buy-floki-tokens-
در زمان نگارش این خبر، فلوکی با قیمت ۰٫۰۰۰۰۴۹ دلار معامله می‌شود.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، دو ارز دیجیتال فلوکی و توکن‌فای (TOKEN) اخیرا و در فینال مسابقات قهرمانی تنیس روی میز تیمی جهان که از شبکه‌های معتبر ورزشی چین پخش شد، در معرض دید جمع‌ عظیمی از مخاطبان قرار گرفتند. طبق گزارش‌ها، این مسابقه بیش از ۳۴۰ میلیون مخاطب داشته است.
همه این عوامل دست به دست هم داده و باعث خوش‌بینی تحلیلگران بازار نسبت به آینده میم کوین محبوب فلوکی شده است.


منبع

بی‌این‌کریپتو




#افزایش #امیدها #به #صعود #فلوکی #سرمایهگذار #بزرگ #۱۰ #میلیون #دلار #FLOKI #میخرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply