Thursday, May 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهآربیتروم (Arbitrum)، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم، علی‌رغم شرایط نزولی خود در هفته گذشته، در زمینه فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و از رقبای خود، یعنی اتریوم و سولانا، پیشی گرفت.

در طول هفته اخیر، آربیتروم نتوانست کف قیمتی جدید خود را حفظ کند و به زیر ۲ دلار سقوط کرد. با این حال، داده‌های پلتفرم Crypto Slam نشان می‌دهند که حجم فروش روزانه NFT در بلاکچین آربیتروم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹.۴۱ درصد افزایش داشته و ارزش آن به بیش از ۱.۲۶ میلیون دلار رسیده است.
این بلاکچین همچنین نسبت به روز گذشته، ۸.۰۹ درصد افزایش در فروش شستشو (Wash Sales) را به ثبت رسانده است. فروش شستشو، معاملاتی شبیه به خرید و فروش واقعی برای بالا بردن حجم معاملات است، اما باید توجه کرد که این رقم تنها ۰.۱۱ درصد از کل حجم فروش بوده است.

RamzarzRamzarzخرید ARB فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک آربیتروم را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ARB


سولانا و اتریوم در این بین حجم فروش کمتری را برای توکن‌های NFT تجربه کردند. کل حجم فروش سولانا ۱۰.۹ میلیون دلار گزارش شد که ۹.۱۷ میلیون دلار آن فروش واقعی و ۱.۷۷ میلیون دلار هم فروش شستشو بود.
در طرف دیگر، حجم فروش روزانه NFT در بلاکچین اتریوم کاهش ۲.۹ درصدی داشت و فروش شستشو هم در این بلاکچین در ۲۴ ساعت گذشته کاهش قابل توجه ۱۹.۳۳ درصدی را تجربه کرد و به ۷.۱۴ میلیون دلار رسید.
افزایش حجم فروش NFT و همچنین سبز بودن تعداد تراکنش‌ها و تعداد خریداران و فروشندگان در ده بلاکچین برتر، نشان از علاقه کاربران به NFTهای ارائه شده در بازار ارزهای دیجیتال دارد.
در این بین، آربیتروم در ۷ روز گذشته افزایش عظیم ۳۷۳.۱۸ درصدی را در زمینه فروش NFTها ثبت کرده است. اتریوم نیز با ۲۰۲.۵ میلیون دلار، رتبه اول بیشترین حجم فروش NFT را به خود اختصاص داده است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت رمزارز ARB با یک رشد ۶.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱.۹۴ دلار رسیده است.


#پیشتازی #آربیتروم #در #فروش #NFT #قیمت #ARB #هم #شروع #به #افزایش #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply