Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهعلی‌رغم اینکه برخی از ارزهای دیجیتال، از جمله دوج‌کوین (DOGE)، در روزهای اخیر، روندی نزولی را تجربه کرده‌اند، این میم کوین موفق شده‌ که همچنان بالای سطح ۰.۰۸ دلار باقی بماند.

همچنین، نشانه‌هایی از احتمال افزایش قیمت این دارایی در ماه‌های آتی مشاهده شده است. طبق نموداری که توسط علی مارتینز، کارشناس معروف حوزه کریپتو، به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد که روند فعلی قیمت دوج‌کوین، در حال تکرار الگوهای مشاهده‌شده در بازارهای صعودی قبلی، از جمله در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در صورت تکرار این الگوها، قیمت دوج‌کوین در ماه آوریل بر مقاومت‌های پیش روی خود غلبه خواهد کرد و ابتدا تا ۱.۷ دلار و سپس، تا ۳.۵ دلار و بالاتر افزایش خواهد یافت.doge-price-action-mirrors-past-bull-markets-parabolic-breakout-imminent
توکن DOGE در حال حاضر با کاهشی ۱.۶۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۰.۰۸۴۸ دلار قیمت دارد. قیمت این ارز دیجیتال، طی هفته گذشته نیز ۱.۳۴ درصد کاهش یافته، اما طی ۳۰ روز گذشته، رشدی ۷.۰۲ درصدی را ثبت کرده است.
شایان ذکر است که قیمت دوج‌کوین در حال حاضر بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ ، ۵۰ و ۲۰۰ روزه قرار دارد و نزدیک‌ترین مقاومت پیش روی آن، سطح ۰.۰۹ دلار است.
این ارز دیجیتال در حال حاضر دهمین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار محسوب می‌شود. یکی دیگر از نشانه‌های صعود قیمت DOGE، افزایش حجم تراکنش‌های دوج‌کوین است.
شبکه این ارز دیجیتال طی سه هفته اول فوریه ۲۰۲۴، روزانه بیش از ۱ میلیون تراکنش را پردازش کرده است. در مجموع، به نظر می‌رسد که دوج‌کوین پتانسیل تجربه یک صعود قوی را در بهار پیش رو دارد.


منبع

فاین بولد




#بررسی #الگوهای #تاریخی #شانس #صعود #دوج #کوین #به #بالای #دلار #چقدر #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply