Monday, April 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهراه‌اندازی ETFهای اسپات بیت کوین در ماه ژانویه، توجه‌ها را به اتریوم جلب کرد. سرمایه‌گذاران بر این باورند که احتمال تایید ETF اسپات اتریوم بالا است، به ویژه با توجه به درخواست‌های متعددی که قبلاً به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده ارائه شده است.
علی‌رغم این خوش‌بینی فزاینده، قیمت اتریوم بخشی از سودهای هفته پیش را از دست داده و از کمی بالاتر از ۳ هزار دلار به ۲،۹۵۰ دلار کاهش یافته است. این عقب‌نشینی با افزایش نوسانات در بازار اتفاق افتاده، به طوری که قیمت بیت کوین هم از مقاومت ۵۳ هزار دلاری رد شده است.
با این حال، تحلیلگران بازار با استناد به ۴ عامل کلیدی، معتقدند که اتریوم می‌تواند به زودی روند بهبود خود را از سر بگیرد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


۱. ارتقای دنکن (Dencun) در ماه مارس: ارتقای دنکن متشکل از دو ارتقای جداگانه «Deneb» و «Cancun»، یک پیشرفت بزرگ برای شبکه اتریوم است که مقیاس‌پذیری و کارایی آن را افزایش می‌دهد. با این ارتقا، ویژگی Pro-danksharding به شبکه اضافه خواهد شد، ویژگی‌ای که هزینه تراکنش‌های راه‌حل‌های لایه دوم را کاهش خواهد داد.
۲. تایید احتمالی ETF اسپات: مانند آنچه که برای بیت کوین مشاهده شد، تایید احتمالی ETF اسپات اتریوم می‌تواند یک کاتالیزور مهم برای رشد قیمت آن در ماه‌های آینده باشد
۳. استیکینگ: اعتبارسنج‌ها در اکوسیستم اتریوم باید حداقل ۳۲ اتریوم را استیک کنند. این شرایط، عرضه در گردش را به طور قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. از آغاز سال ۲۰۲۴، استیکینگ اتریوم افزایش یافته که نشان می‌دهد چشم‌انداز بلندمدت سرمایه‌گذاران صعودی است.
۴. ساختار تکنیکال صعودی: با وجود اصلاح از ۳ هزار دلار، قیمت اتریوم همچنان بالاتر از شاخص‌های کلیدی مانند میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار دارد. علاوه بر این، حمایت ۲،۹۰۰ دلاری از کاهش بیشتر قیمت جلوگیری کرده است.





#دلیل #برای #رشد #اتریوم #قیمت #ETH #در #ماه #مارس #به #هزار #دلار #خواهد #رسید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply