Monday, April 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهکوین بیس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، از تلاش شرکت گری‌اسکیل برای تبدیل صندوق تراست اتریوم خود به یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات، حمایت کرده است.

در همین راستا، این صرافی رسماً کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) این کشور را مورد خطاب قرار داده کرده و از تصویب تغییر قانون پیشنهادی توسط بازار NYSE Arca، برای لیست کردن و معامله سهام صندوق تراست اتریوم گری‌اسکیل به عنوان یک تراست مبتنی بر کالا، حمایت کرده است.
این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که چندین غول مالی جهان، از جمله بلک‌راک، فرانکلین تمپلتون و فیدلیتی هم برای راه‌اندازی یک ETF اسپات اتریوم درخواست داده‌اند. این موضوع، نشان‌دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به محصولات مالی مبتنی بر اتریوم است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


محور بحث کوین ‌بیس، طبقه‌بندی اتریوم به ‌عنوان یک کالا است، نه یک اوراق بهادار، وجه تمایزی که در اقدامات نظارتی اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
این موضع کوین بیس با تنظیم قراردادهای آتی ETH توسط کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، احکام مختلف دادگاه فدرال و عدم وجود هرگونه موضع مخالف از سوی SEC، پشتیبانی می‌شود.
در نامه منتشر شده، تیم کوین بیس بر حاکمیت قوی و الگوریتم اجماع اثبات سهام اتریوم تاکید و استدلال کرده که این سیستم به طور موثر خطرات کلاهبرداری و دستکاری را کاهش می‌دهد.
در کل، در جامعه اتریوم نسبت به تصمیم کمیسیون SEC در مورد ETF اسپات اتریوم، خوش‌بینی زیادی وجود دارد. در این میان، لری فینک، مدیرعامل غول سرمایه‌گذاری بلک‌راک نیز نسبت به ETF اتریوم ابراز خوش‌بینی کرده است.
او چنین محصولی را به عنوان یک کاتالیزور برای پذیرش گسترده‌تر توکنیزه‌سازی دارایی‌ها می‌داند، پیشرفتی که او مشتاقانه برای آینده پیش‌بینی می‌کند.


#کوین #بیس #در #حمایت #از #ETF #اسپات #اتریوم #ETH #یک #اوراق #بهادار #نیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply