Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گزارش پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، چین‌لینک (LINK) به دلیل انباشت گسترده توسط نهنگ‌ها، در مرکز توجهات قرار گرفته است.

طبق داده‌های این پلتفرم، بیش از ۱۱ میلیون توکن LINK به ارزش تقریبی ۲۱۶.۴ میلیون دلار از صرافی بایننس به ۸۳ کیف پول مجزا منتقل شده است. این نقل و انتقالات در ادامه روند افزایش خرید LINK توسط نهنگ‌ها اتفاق افتاده است. نهنگ‌ها بیش از ۱۲۹ میلیون دلار توکن LINK را تنها در ۲۴ ساعت جمع‌آوری کرده‌اند.
خرید‌های گسترده توسط نهنگ‌های چین‌لینک، روند جدیدی نیست و چنین خرید‌هایی قبلا نیز مشاهده شده است. این خرید‌ها معمولا بر روند قیمت این ارز دیجیتال تأثیر زیادی دارند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


نقش پیشگامانه چین‌لینک در ارائه خدمات غیرمتمرکز اوراکل، خرید توکن آن را به یک سرمایه‌گذاری جذاب تبدیل کرده است. معرفی راه‌حل‌های نوآورانه مانند پروتکل تعامل‌پذیری میان‌ بلاکچینی (CCIP) به جذابیت آن افزوده و موجب جذب سرمایه سازمانی و خرد شده است.
فعالیت اخیر نهنگ‌ها باعث افزایش بیش از ۵.۹۹ درصدی قیمت آن در هفته گذشته شد. علاوه بر این، توکن LINK طی ماه گذشته، افزایش ۳۰ درصدی قیمت را تجربه کرده است.
این توکن در حال حاضر ۲۰ دلار قیمت دارد. در همین حال، یک حمایت قوی در سطح ۱۸.۵ دلار وجود دارد که انتظار می‌رود از کاهش قیمت جلوگیری کند.





#تداوم #خرید #میلیونی #چینلینک #توسط #نهنگها #رکورد #قیمت #LINK #شکسته #خواهد #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply