Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: < 1 دقیقهارزهای دیجیتال فایل‌کوین (FIL) و اینجکتیو (INJ) به دلیل افزایش چشمگیر اخیر قیمت خود و پتانسیل رشدشان در آینده، توسط نهنگ‌ها انباشته شده‌اند. در ادامه بررسی خواهیم کرد که قیمت این دو توکن تا چه میزان افزایش خواهد یافت.

فایل‌کوین در جلسات معاملاتی گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است و بر اساس تحلیل کارشناسان می‌تواند به رشد خود ادامه دهد. قیمت این ارز دیجیتال تنها در هفته گذشته، نزدیک به ۱۵ درصد افزایش یافت و از ۵.۴ دلار به ۶.۲ دلار رسید.

RamzarzRamzarzخرید INJ فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک INJ را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید INJ


فایل‌کوین این توانایی را دارد که توجه خریداران بیشتری را جلب نماید و به واسطه حمایت آن‌ها، سقف‌های قیمتی جدیدی را به ثبت برساند.
طبق پیش‌بینی‌ها، قیمت فایل‌کوین در سال ۲۰۲۴ می‌تواند به ۸.۴۵ دلار برسد.اینجکتیو (INJ) نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته است. قیمت این ارز دیجیتال از شروع سال جدید میلادی تا کنون، ۹۴۶.۸ درصد افزایش یافته است.
قیمت اینجکتیو طی هفته گذشته، حدود ۱۱ درصد افزایش یافته و به بالای ۳۷ دلار رسیده است. به گفته تحلیلگران، این ارز دیجیتال پتانسیل رشد قابل توجهی در آینده دارد و طبق پیش‌بینی‌ها، تا پایان سال ۲۰۲۴ می‌تواند به ۵۴.۴۵ دلار برسد.


منبع

کوین پدیا




#نظر #تحلیلگران #درباره #اینجکتیو #قیمت #INJ #در #سال #۲۰۲۴ #تا #کجا #بالا #خواهد #رفت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply