Sunday, April 28, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، در یک حرکت استراتژیک برای تقویت پیشنهادات خود و پاسخگویی به تقاضاهای در حال تحول معامله‌گران، از راه‌اندازی قرارداد آتی دائمی سویی (SUI) با مارجین USDC خبر داده است. این پیشنهاد جدید که قرار است در ۸ فوریه ۲۰۲۴ فعال شود، با وعده اهرمی ۵۰ برابری همراه است که به کاربران فرصت‌های گسترده‌تری را در بازار سویی ارائه می‌دهد.
در همین حال، این اقدام بایننس، بحث‌هایی را در مورد افزایش بالقوه قیمت SUI برانگیخته است. در واقع، با افزایش پشتیبانی و افزایش گزینه‌های معاملاتی مرتبط با سویی در بایننس، سرمایه‌گذاران ممکن است SUI را به عنوان دارایی جذاب‌تری ببینند که می‌تواند منجر به افزایش تقاضا و به دنبال آن، افزایش قیمت این ارز دیجیتال شود.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


علاوه بر این، تخفیف ۱۰ درصدی برای کارمزد معاملات این قرارداد تا ۳ آوریل ۲۰۲۴ هم می‌تواند به عنوان انگیزه‌ای برای معامله‌گران جهت مشارکت فعال در معاملات SUI عمل کند و به شتاب بالقوه قیمت آن دامن بزند.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت SUI در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲٫۵ درصد افزایش یافته و در حال حاضر، در محدوده ۱٫۵۶ دلار قرار دارد. شایان ذکر است که حجم معاملات SUI نیز نسبت به دیروز بیش از ۶۳ درصد افزایش یافته و به ۵۵۶٫۱ میلیون دلار رسیده است.


منبع

کوین‌گیپ




#پشتیبانی #از #قرارداد #آتی #دائمی #سویی #در #بایننس #احتمال #صعود #قیمت #SUI #شدت #گرفت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply