Wednesday, May 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهجامعه ترا کلاسیک (LUNC) در تعهد خود برای رساندن قیمت این ارز دیجیتال به ۱ دلار ثابت قدم است و با سوزاندن بیش از یک میلیارد توکن LUNC طی هفت روز، پیشرفت قابل‌توجهی را در این زمینه به ثبت رسانده است. علاوه بر این، بیش از ۷.۱۹۷ میلیارد توکن LUNC در مدت مشابه استیک شده است.

داده‌ها نشان می‌دهند که میزان توکن‌های استیک شده نسبت به هفته قبل، افزایشی ۱۴.۹۵ درصدی داشته است. طبق گزارش‌ها، بیش از ۲۵,۹۶۱,۵۲۷ توکن LUNC در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده است.
بر اساس داده‌های پلتفرم Stakebin، روند سوزاندن توکن‌های LUNC در آغاز سال جدید میلادی به اوج خود رسید. در روز اول ژانویه، بیش از ۵.۶۶ میلیارد توکن LUNC سوزانده شد.lunc-community-burns-1117048514-tokens-will-lunc-hit-0-01-nex
در این میان، یکی از یوتیو‌برهای طرفدار LUNC به داده‌هایی اشاره کرده که نشان می‌دهند میزان کل توکن‌های LUNC سوزانده شده به بیش از ۹۵ میلیارد واحد رسیده است. علاقه‌مندان به LUNC انتظار دارند که این رقم در هفته آتی پس از اجرای برنامه توکن‌سوزی بایننس، از آستانه ۱۰۰ میلیارد عبور کند.
با توجه به تسریع در روند توکن‌سوزی، به نظر می‌رسد که افزایش قیمت این توکن به ۰.۰۱ دلار امکان‌پذیر‌تر از همیشه است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


در زمان نگارش این خبر، توکن LUNC با افزایشی ۵.۶ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۰.۰۰۰۱۰۰۹ دلار قیمت دارد.
دستیابی به قیمت ۰.۰۱ دلار، مستلزم رشد تقریبا ۹۸۱۰ درصدی نسبت به سطوح فعلی است. در همین حال، لازم به ذکر است علی‌رغم تلاش‌هایی که تاکنون انجام شده، میزان موجودی LUNC، رقم خیره‌کننده ۶.۸۱ تریلیون واحد است.


منبع

کوین ادیشن




#بیش #از #میلیارد #ترا #کلاسیک #سوزانده #شد #توکن #LUNC #در #مسیر #۰۰۱ #دلاری #شدن

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply