Tuesday, May 7, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه دنبال ریزش قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته، داده‌های جدید از بسته شدن شکاف قیمتی موجود در قراردادهای آتی بورس شیکاگو (CME) خبر می‌دهند. پیتر برانت، معامله‌گر افسانه‌ای، با اشاره به این موضوع، افزایش خرید در کف و یک رالی سهموی را برای قیمت بیت کوین پیش‌بینی کرده است.
بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته شاهد لیکوییدیشن ۲۵۰ میلیون دلاری بود که در این میان، ۶۰ میلیون دلار از موقعیت‌های لانگ بیت کوین لیکویید شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که قیمت بیت کوین به زیر سطح حمایت کلیدی ۴۰ هزار دلار سقوط کرد.
با این حال، اصلاح قیمت بیت کوین از ماه دسامبر، پس از افزایش قیمت ناشی از خرید گسترده آن توسط سرمایه‌گذاران خرد و سازمانی، انتظار می‌رفت. در همین حال، یک شکاف قیمتی در CME در محدوده ۳۹،۷۰۰ دلار گزارش شده بود که در نهایت، با کاهش امروز قیمت بیت کوین به ۳۸،۹۲۳ دلار پر شد.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


برانت در واکنش به پیش‌بینی قیمت بیت ‌کوین توسط معامله‌گر معروف، Cheds، مبنی بر اینکه دوباره شاهد افزایش موقعیت‌های لانگ در کمتر از ۴۰ هزار دلار خواهیم بود، ابراز موافقت کرد که این افت اخیر، احتمالاً موقعیت‌های لانگ ضعیف را پاک کرده است.
برخلاف احساسات نزولی فعلی، برانت بیان داشت، دوست دارم ببینم وقتی رالی سهموی دوباره آزمایش شود، چه اتفاقی می‌افتد.
گپ قیمت CME پر شد؛ معامله‌گر افسانه‌ای حرکت بعدی بیت کوین را پیش‌بینی می‌کند!از آنجایی که حمایت اصلی شکسته شده و شکاف CME بیت کوین هم پر شده، برانت انتظار خرید در کف و افزایش موقعیت‌های لانگ را دارد. با این حال، رالی سهموی به اشتراک گذاشته شده توسط برانت، به احتمال زیاد در اواخر فوریه یا اوایل ماه مارس اتفاق خواهد افتاد.


منبع

کوین‌گیپ




#گپ #قیمت #CME #پر #شد #معاملهگر #افسانهای #حرکت #بعدی #بیت #کوین #را #پیشبینی #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply