Wednesday, May 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهجامعه ترا لونا کلاسیک طی یک رأی‌گیری به دنبال فعال کردن پشتیبانی از ماشین مجازی اتریوم (EVM) است. این ویژگی به بلاکچین ترا کمک می‌کند تا با فناوری‌های جدید و نوظهور سازگار شود و قطعا مزیت‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است که پشتیبانی از EVM به ترا کلاسیک امکان می‌دهد تا از زبان برنامه‌نویسی سالیدیتی (Solidity) که بیشتر در زنجیره‌های سازگار با EVM استفاده می‌شود، بهره ببرد.
طرح پیشنهادی فعال کردن این ویژگی که در حال رای‌گیری است، هم اکنون به حد نصاب تأیید رسیده است. این طرح بیش از ۶۲ درصد رای موافق دریافت کرده و ۲۹ اعتبارسنج از آن حمایت کرده‌اند. رای‌گیری تا ۱۷ ژانویه ادامه خواهد داشت.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


پشتیبانی از EVM در شبکه ترا کلاسیک یک حرکت استراتژیک به سمت افزایش تعامل‌پذیری و پذیرش استانداردهای توسعه است. این ویژگی می‌تواند منجر به جذب پروژه‌هایی مانند کرو دائو (Curve DAO)، یونی‌سواپ (Uniswap)، چین‌لینک (ChainLink)، هدرا (Hedera) و غیره شود.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن LUNC در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد افزایش یافته و اکنون به ۰.۰۰۰۱۲۵ دلار رسیده است.
همچنین، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ درصد رشد داشته که نشان‌دهنده افزایش علاقه معامله‌گران است. در همین حال، استیبل کوین USTC هم با بیش از ۱۰ درصد افزایش طی هفته گذشته، در حال حاضر ۰.۰۲۹ دلار قیمت دارد.





#ترا #کلاسیک #با #ماشین #مجازی #اتریوم #سازگار #میشود #تأثیر #آن #بر #قیمت #LUNC #چه #خواهد #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply