Monday, April 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت کاردانو (ADA) اخیراً رشد قابل‌توجهی داشته است. بر اساس نمودار ADA/USDT، این رمزارز حرکت قاطعی را انجام داده و مقاومت پیش روی خود را که با میانگین متحرک نمایی (EMA) ۵۰ روزه مطابقت داشت، با قدرت کنار زده است. عبور به بالای میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه، قابل توجه است؛ چرا که این میانگین متحرک اغلب روندهای نزولی را از روندهای صعودی متمایز می‌سازد و غلبه بر آن، معمولا نشان‌دهنده تغییر رویه به نفع گاوها یا خریداران است. با این حرکت انفجاری، تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که ADA می‌تواند مسیر صعودی خود را ادامه داده و به‌طور بالقوه با ورود به فاز صعودی، اوج‌های قیمتی بالاتری را تشکیل دهد.بازگشت کاردانو به روند صعودی؛ سناریوهای احتمالی برای حرکت بعدی ADA چیست؟با این حال، با وجود حرکت قوی قیمت ADA، علائم برگشتی چشمگیری در بلندمدت وجود ندارد. در حالی که روند شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال بهبودی است، اما هنوز در جهت تأیید روند صعودی پایدار، شرایط اشباع خرید را نشان نمی‌دهد. علاوه بر این، اگرچه حجم معاملات بهبود یافته، اما نشانی از خرید قابل توجه در بازار کاردانو نیست تا از یک رالی قوی بلندمدت حمایت کند.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


اساساً، حرکات ADA همچنان همگام با کل بازار رمزارز است. مانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، قیمت کاردانو تحت تأثیر احساسات کلی بازار کریپتو، عوامل کلان اقتصادی و تحولات در فضای بلاکچین و ارزهای دیجیتال قرار دارد. در حالی که حرکت صعودی اخیر می‌تواند معامله‌گران کوتاه مدت را به وجد آورد، به احتمال زیاد سرمایه‌گذاران بلندمدت پیش از تأیید روند صعودی این رمزارز، به دنبال تغییرات اساسی در پویایی بازار خواهند بود.
موقعیت فعلی ADA بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه، به‌خصوص در کوتاه مدت، سیگنال صعودی برای این دارایی دیجیتال محسوب می‌شود. با این حال، برای آن‌که یک بازگشت قیمت واقعی در بلندمدت ممکن شود، ADA باید حمایت مستمری را از حجم معاملات و احساسات بازار دریافت کند.





#بازگشت #کاردانو #به #روند #صعودی #سناریوهای #احتمالی #برای #حرکت #بعدی #ADA #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply