Thursday, June 13, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت دوج‌کوین (DOGE)، بر‌ترین میم‌کوین از نظر ارزش بازار، طی معاملات امروز، بیش از ۱۰ درصد کاهش یافت. این ارز دیجیتال همچنین در هفته گذشته، نزول شدیدی را تجربه کرد.

در حالی که روند کاهش قیمت همچنان ادامه دارد، نهنگ‌ها بیش از ۶۰۰ میلیون توکن را به صرافی‌ها انتقال داده‌اند که می‌تواند به نزول بیشتر قیمت دامن بزند.
اخیرا نهنگ‌های دوج بیش از ۶۳۵ میلیون توکن (به ارزش بیش از ۵۲ میلیون دلار) را از طریق تراکنش‌های عظیم به بایننس و رابین‌هود منتقل کرد‌ه‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


بر اساس توییت تیم ردیابی Whale Alert، طی آخرین تراکنش انجام شده، ۳۰۰ میلیون توکن DOGE به ارزش ۲۴.۶۲ میلیون دلار، از یک کیف‌ پول ناشناخته به صرافی بایننس منتقل شده است.
پیش از این نیز طی تراکنش‌هایی با حجم‌های بالا، مقادیر زیادی DOGE به صرافی رابین‌هود منتقل شده بود. بیشتر تراکنش‌ها از کیف‌ پول‌ها به سمت صرافی‌ها انجام شده که نشان می‌دهد نهنگ‌ها در حال تخلیه دارایی‌های خود هستند.
با این حال، یک تراکنش که از صرافی رابین‌هود به یک کیف پول ناشناخته صورت گرفت، نشان می‌دهد که برخی از نهنگ‌ها در حال استفاده از فرصت کاهش قیمت هستند و انتظار دارند ارزش این دارایی در آینده افزایش یابد.
قیمت دوج کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد سقوط کرده و در حال حاضر در محدوده ۰.۰۸۲۴۳ دلار معامله می‌شود. این میم کوین در هفته و ماه گذشته نیز به ترتیب ۱۲ و ۹ درصد از ارزش خود را از دست داده است.dogecoin-whales-move-635-mln-tokens-on-binance-robinhood-whats-next-for-doge-price
ارزش بازار این توکن با ۹.۹۵ درصد کاهش، اکنون ۱۱.۷۷ میلیارد دلار است. با این حال، حجم معاملات ۲۴ ساعته DOGE رشد چشمگیری داشته و با ۱۴۱.۴۶ درصد افزایش به ۱.۰۸ میلیارد دلار رسیده است.


#نهنگها #زیر #پای #دوج #کوین #را #خالی #کردند #ریزش #قیمت #ادامه #خواهد #داشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply