Thursday, May 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهعلی‌رغم فروش گسترده در بازار کریپتو، آربیتروم (ARB)، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم، انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی از خود نشان داده است.

رد سطوح پایین‌تر نشان می‌دهد که خریداران هنگام افت قیمت، اقدام به انباشت و خرید کرده‌اند. در همین حال، حجم معاملات روزانه ARB هم با یک رشد ۱۱۰ درصدی به ۳.۱ میلیارد دلار رسیده است.arbitrum-price-prediction-as-pattern-hints-a-rally-to-3
بر اساس نمودار، روند برگشت قیمت آربیتروم از اواخر اکتبر ۲۰۲۳ آغاز شد که از پایین‌ترین سطح ۰.۷۶ دلاری بازگشت. از آن زمان، قیمت این دارایی با افزایش چشمگیر ۱۴۰ درصدی مواجه بوده و اکنون به قیمت ۱.۸ دلاری رسیده است.
همچنین، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه آربیتروم در روز چهارشنبه به بالاترین حد خود یعنی ۲.۵ میلیارد دلار رسید. این افزایش در TVL نشان‌دهنده علاقه فزاینده در میان معامله‌گران و پیش‌بینی بهبود قابل‌توجه قیمت در سال ۲۰۲۴ است.

RamzarzRamzarzخرید ARB فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک آربیتروم را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ARB


شکل‌گیری یک الگوی برگشتی به نام الگوی کف گرد (rounding bottom) نیز، نشانگر انباشت مداوم توسط سرمایه‌گذاران و پتانسیل قوی برای سود بیشتر است.
این حرکت بسیار مهم است؛ زیرا حفظ قیمت‌ها بالاتر از سطح ۱.۸ می‌تواند نشانه‌های اولیه بهبود روند را تأیید کند. تحت تأثیر الگوی معرفی‌شده، قیمت ARB ممکن است تا ۶۰ درصد بهبود یابد و به اهداف بالقوه در محدوده ۲.۹۱ تا ۳ دلار برسد.
اگرچه جو فعلی بازار برای آربیتروم مطلوب به نظر می‌رسد، اما بسته‌شدن کندل قیمت به زیر ۱.۸۲ دلار می‌تواند باعث اصلاح بیشتر شود. این سناریوی نزولی با تصمیم SEC در راستای عدم تأیید ETFهای اسپات بیت‌کوین، می‌تواند اعتبار بیشتری پیدا کند.
در چنین حالتی، ARB می‌تواند سطوح حمایتی ۱.۴۷ و ۱.۲۵ دلار را دوباره آزمایش کند. در حال حاضر، صعود مرز بالایی اندیکاتور باند بولینگر (Bollinger Bands) نشان از تسلط خریداران بر این دارایی دارد. از طرفی، شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) به ۳۲ رسیده که منعکس‌کننده فرسودگی قریب‌الوقوع روند ARB است.


#معاملهگران #مصمم #در #خرید #آربیتروم #قیمت #ARB #به #دلار #میرسد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply