Wednesday, May 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهترا کلاسیک (LUNC) با شروع سال ۲۰۲۴، فعالیت خود را بهبود داده و بار دیگر ویژگی‌های ضد تورمی خود را به نمایش گذاشته است.

فعالیت این شبکه نه تنها نشان‌دهنده تعهد آن برای بازگشت به روزهای اوج بوده، بلکه تأثیر مثبتی بر عملکرد قیمت توکن LUNC داشته است.
حساب کاربری LunaClassic HQ در پلتفرم X که به‌روزرسانی‌های مربوط به اکوسیستم ترا کلاسیک را منتشر می‌کند، اشاره کرد که این بلاکچین در اول ژانویه ۲۰۲۴ حدود ۱۰۰ میلیون توکن LUNC را سوزانده است.lunc-burns-100-mln-tokens-price-rises-6-in-24
داده‌های پلتفرم LUNCMETRICS هم نشان می‌دهند که نرخ توکن‌سوزی LUNC از زمان شروع سال جدید افزایش چشمگیری داشته و در پی آن، موجودی در گردش این توکن به ۵.۸۵ تریلیون کاهش یافته است.
این موضوع موجب افزایش قیمت LUNC شده، به طوری که روز گذشته نزدیک به ۶ درصد رشد داشته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع LUNC!
با یک کلیک لونا کلاسیک را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید LUNC


در زمان انتشار این خبر، LUNC با ارزش بازار بیش از ۸۴۵ میلیون دلار با قیمت ۰.۰۰۰۱۴۴۷ دلار معامله می‌شود و در جدول برترین ارزهای دیجیتال در رتبه ۸۵ قرار دارد.
همزمان با رشد قیمت، شاخص سود باز (open interest) ترا کلاسیک نیز افزایش یافته که می‌تواند به معنی احتمال بالاتر برای ادامه روند صعودی قیمت باشد. با این وجود، فعالیت توسعه‌دهندگان این بلاکچین به میزان قابل توجهی کاهش یافته که یک سیگنال منفی محسوب می‌شود.


منبع

ای‌ام‌بی‌کریپتو




#افزایش #سرسامآور #نرخ #توکنسوزی #ترا #کلاسیک #قیمت #LUNC #دوباره #اوج #میگیرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply