Monday, April 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال متیس (METIS)، توکن بومی شبکه لایه دوم متیس دائو (MetisDAO)، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۹ درصد افزایش قیمت داشت و به ۹۳ دلار رسید. به این ترتیب، افزایش قیمت این ارز دیجیتال در بازه زمانی هفتگی و ماهانه نیز به ترتیب به بیش از ۳۰ و ۳۰۰ درصد می‌رسد.
همزمان با این رشد قیمتی، حجم معاملات متیس هم به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته و از ۲ میلیون دلار در ابتدای دسامبر ۲۰۲۳، امروز ۲ ژانویه ۲۰۲۴ به نزدیکی ۵۶ میلیون دلار رسیده است. به همین ترتیب، ارزش بازار متیس هم بیش از ۲۹ درصد افزایش یافته و این ارز دیجیتال با ارزش بازار ۴۲۵٫۵ میلیون دلاری خود، اکنون در جایگاه ۱۳۰ بازار قرار دارد.
این رشد قابل‌توجه باعث شده که متیس توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کند، به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، METIS دومین رمزارز ترند بازار بوده است.

RamzarzRamzarzخرید METIS فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک متیس دائو را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید METIS


متیس یک پروتکل مقیاس‌پذیری لایه دوم است که به کاربران اجازه می‌دهد تراکنش‌های خود در بلاکچین اتریوم را به صورت سریع‌تر و با هزینه کمتری انجام دهند. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، افزایش سریع قیمت متیس در پی انتشار اخبار مربوط به ایجاد صندوق توسعه این اکوسیستم رخ داد. در اواسط ماه دسامبر، بنیاد متیس دائو از یک صندوق توسعه اکوسیستم به ارزش ۴٫۶ میلیون METIS، با هدف تقویت توسعه، نقدینگی، فعالیت و پذیرش در اکوسیستم متیس، رونمایی کرد.


منبع

کوین مارکت کپ




#متیس #در #بین #ترندهای #بازار #قرار #گرفت #قیمت #METIS #همچنان #صعودی #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply