Monday, April 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهانتظار می‌رود که بلاکچین کاردانو (ADA) شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی در سال ۲۰۲۴ باشد؛ چراکه تیم توسعه‌دهنده اسنک (SNEK)، میم کوین محبوب مبتنی بر کاردانو، از جدیدترین پیشرفت خود، یعنی یک بازی برای کسب درآمد (P۲E) رونمایی کرده است.

تیم اسنک در پیامی اعلام کرد که «بازی مار» این تیم، اکنون شروع به کار کرده و آنلاین است. این بازی در اکوسیستم اسنک با مشارکت پایما (Paima)، وکیوم لبز (Vacuum Labs) و آن‌ویل (Anvil) و با الهام از بازی معروف مار در تلفن‌های همراه نوکیا ساخته شده است.
طبق گفته تیم اسنک، در حال حاضر این بازی فقط بر روی دسکتاپ در دسترس است، اما امکان عرضه نسخه موبایلی آن در سال ۲۰۲۴ وجود دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


همچنین، این تیم برای جشن راه‌اندازی بازی مذکور، تا ۱ فوریه روزانه ۶۹ توکن ADA به مجموعه جوایز خود اضافه می‌کند. نوآوری بازی اسنک که از قراردادهای هوشمند پیچیده استفاده می‌کند، به‌دلیل نمایش پتانسیل بلاکچین کاردانو در بخش بازی و سرگرمی، قابل توجه است.
قیمت ارز دیجیتال SNEK نیز در ماه‌های اخیر به‌دلیل تحولات مثبت، افزایش چشمگیری داشته است، به‌طوری که در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۳ به بالاترین سطح خود در ۰.۰۰۲۲۴۶ دلار رسید. این توکن در زمان نگارش این خبر با قیمت ۰.۰۰۱۲۷۱ دلار معامله می‌شود که در ۳۰ روز گذشته، بیش از ۳۲۵ درصد رشد دارد.





#میمکوین #معروف #کاردانو #از #بازی #خود #رونمایی #کرد #سیگنالی #مثبت #برای #ADA

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply