Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهسرخوشی میم کوین‌ها در بلاکچین‌های اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) منجر به تولید ده‌ها توکن‌ با تم «سگ» و «گربه» در این شبکه‌ها شد.

بر همین اساس، بلاکچین قدرتمند لایه اول (L۱) اولانچ ممکن است به «محفل داغ» بعدی برای طرفداران میم کوین‌ها تبدیل شود. در اقدامی منحصربه‌فرد، بنیاد غیرانتفاعی اولانچ، برنامه انکوباسیون خود را به بخش میم کوین‌ها گسترش می‌دهد.
طبق بیانیه‌ای رسمی، این بنیاد با میم کوین‌ها به‌عنوان توکن‌هایی که «روح جمعی و منافع مشترک جوامع متنوع کریپتو» را نمایندگی می‌کنند، رفتار کرده و قصد دارد بخش قابل‌توجهی از وجوه صندوق انکوباتور ۱۰۰ میلیون دلاری خود را برای حمایت از میم کوین‌های بلاکچین اولانچ تخصیص دهد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


بنیاد مذکور همچنین تأکید کرد که میم کوین‌ها، قبلا در عرصه وب ۳ در کنار دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، جایگاهی را برای خود ایجاد کرده‌اند.
به‌همین دلیل، تصمیم به قرار دادن آن‌ها در سبدهای سرمایه گذاری گرفته شد. بر طبق گزارش‌ها، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳، شیدایی میم کوین‌ها از اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس کوین (BSC) به سولانا و میم کوین‌های BONK و WIF گسترش یافت.
در حال حاضر، میم ‌کوین‌های اولانچ به سمت بالاترین قیمت‌ها در حرکت هستند، به‌طوری که با اعلام غیرمنتظره بنیاد اولانچ، کوگ اینو (COQ)، بزرگترین میم کوین اولانچ، در عرض چند ساعت ارزش خود را تا ۱۵۰ درصد افزایش داد. همچنین، برخی از میم کوین‌های رده پایین در AVAX شاهد رشد فزاینده و خیره‌کننده‌ای بودند.
در حالی که شیباوکس (SHIBX) بیش از ۱۷ درصد رشد را تجربه کرد، قیمت هاسکی آواکس (HUSKY) در ۲۴ ساعت، سه برابر شد و به بالاترین رقم خود رسید.
دو میم‌کوین مذکور فقط در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) مبتنی بر اولانچ، پانگولین (Pangolin) و تریدر جو (Trader Joe) فهرست شده‌اند.


#بنیاد #اولانچ #با #اختصاص #صندوق #۱۰۰ #میلیون #دلاری #به #جنون #میم #کوینها #پیوست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply