Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهیکی از تحلیلگران حوزه ارز دیجیتال با نام LuckSide Crypto معتقد است که قیمت کاردانو (ADA) در حال آماده شدن برای یک صعود پارابولیک است.

به گفته او، این توکن در آستانه ثبت سود‌آور‌ترین ماه دسامبر خود از سال ۲۰۱۷ قرار دارد.این تحلیلگر در ویدئویی که در کانال یوتیوب خود به اشتراک گذاشت، اظهار داشت که کاردانو در آستانه غلبه بر مقاومت فعلی خود است و می‌تواند تا ۰.۷ دلار افزایش یابد.
او همچنین اشاره کرد که احتمال نزول نیز وجود دارد و در این صورت، قیمت ADA تا ۰.۴۰ دلار کاهش خواهد یافت. وی معتقد است که حرکت آتی کاردانو فارغ از صعودی یا نزولی بودن، « انفجاری» خواهد بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به نظر می‌رسد LuckSide Crypto نسبت به وقوع یک حرکت صعودی بیشتر خوش‌بین است و در این راستا به چند سیگنال اشاره کرده است.
یکی از آنها الگوی پرچم سه گوش صعودی است که به اعتقاد وی به خوبی عمل خواهد کرد. از طرفی، میانگین متحرک ۲۰ روزه همچنان در حال صعود است و مقادیر شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز از احتمال صعود حمایت می‌کند.
کاردانو در حال ثبت سودآورترین ماه دسامبر خود از سال ۲۰۱۷ است که در آن ۵۱۷ درصد افزایش یافته بود.
طبق داده‌های Cryptorank، قیمت ADA در دسامبر جاری حدود ۶۲ درصد افزایش یافته است.major-moves-for-cardano-ada
افزایش قیمت در این ماه، به دنبال رشد ۱۵ و ۲۸ درصدی در ماه‌های اکتبر و نوامبر رخ می‌دهد. در این دوره، اکوسیستم کاردانو بیش از هر زمان دیگری رشد داشته است است. فعالیت این شبکه افزایش یافته و چشم‌انداز دیفای کاردانو نیز به شکوفایی خود ادامه داده است.
همچنین مجموع ارزش دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در این شبکه اخیراً سقف جدید ۴۴۴ میلیون دلاری را ثبت کرده است. در همین راستا، جیسون اپلتون، کارشناس حوزه ارزهای دیجیتال، معتقد است که قیمت ADA می‌تواند تا ۳۲ دلار افزایش یابد.


#عملکرد #کاردانو #در #ماه #دسامبر #از #روزهای #درخشان #آن #در #سال #۲۰۲۴ #خبر #میدهد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply