Friday, June 14, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر بحث معیارهای تمرکززدایی، پولکادات (DOT) همچنان پیشرو است که یک نکته مثبت برای فناوری بلاکچین محسوب می‌شود. با این حال، اینکه آیا این موضوع منجر به افزایش قیمت DOT خواهد شد یا خیر، نامشخص است.
پولکادات اینسایدر (Polkadot Insider) در مورد ضریب دات ناکاموتو (DOT’s Nakamoto Coefficient)، معیاری که نشان‌دهنده سختی اختلال در یک بلاکچین است، نکاتی را ارئه کرد. این معیار در آوریل ۲۰۲۳ از ۷۰ به ۹۲ افزایش یافت که نشان‌دهنده افزایش مقاومت در برابر اختلالات احتمالی و بهبود تمرکززدایی پولکادات است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


از این جنبه، پولکادات بالاتر و قوی‌تر از بلاکچین‌هایی مانند مینا پروتکل (MINA)، ثورچین (RUNE)، آوالانچ (AVAX) و سولانا (SOL) است، اما تمرکززدایی به تنهایی نمی‌تواند سودآوری خاصی را برای سرمایه‌گذاران DOT ایجاد کند.
اخیراً پولکادات با اصلاح قیمتی مواجه شد و در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۳ درصد کاهش یافت. در حال حاضر، DOT با ارزش بازار ۸.۹ میلیارد دلاری در قیمت ۷.۱۳ دلار معامله می‌شود.
نشانه‌های رشد مهیا است، اما چرا پولکادات رشد نمی‌کند؟نمودار روزانه DOT حاکی از یک تقاطع نزولی در همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) آن و یک نزول جزئی در شاخص جریان پول بوده (Money Flow Index) که نشان‌دهنده فشار فروش است. علاوه بر این، رسیدن قیمت به حد بالایی باندهای بولینگر می‌تواند باعث اصلاحات بیشتر قیمت شود.
مسیر آینده بازار و توانایی DOT برای پیشی گرفتن از سطوح مقاومتی پیش‌رو می‌تواند به ما نشان‌دهد که آیا پولکادات بهبود می‌یابد و ارزش فعلی آن افزایش پیدا می‌کند یا خیر.


منبع

ای‌ام‌بی‌کریپتو




#نشانههای #رشد #مهیا #است #اما #چرا #پولکادات #رشد #نمیکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply