Wednesday, May 1, 2024


terra-luna-classic-v2-3-2-upgrade-proposal-officially-passed-lunc-price-shoots-25

زمان مطالعه: 2 دقیقهانجمن ترا لونا کلاسیک (Terra Luna Classic) به اتفاق آرا پیشنهادی را برای حل مشکل عدم تطابق توالی که برخی از اعتبار‌سنج‌‌ها را تحت تأثیر قرار می‌داد و منجر به محرومیت برخی از حساب‌ها از تعامل بیشتر با زنجیره می‌شد، تصویب کرد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، انجمن ترا قبلاً پیشنهادی را برای حل این مشکل تأیید کرده بود، اما اعتبارسنج‌ها و توسعه‌دهندگان اصلی تصمیم گرفتند آن را به پیشنهاد ارتقاء به نسخه ۲.۳.۲ تغییر دهند.

همچنین، گزارش‌ها حاکی از آنند که در تاریخ ۱ دسامبر، بایننس بیش از ۳٫۹۰۳ میلیارد توکن ترا لونا کلاسیک (LUNC) را سوزاند که به عنوان کارمزد جفت‌ ارزهای معاملاتی اسپات و مارجین این ارز دیجیتال از ۳۱ اکتبر تا ۲۹ نوامبر جمع‌آوری شده و حدود ۳۶۲،۶۱۷ دلار ارزش داشتند.

به دنبال انتشار این اخبار، قیمت رمزارز LUNC با یک رشد ۲۵ درصدی روزانه، به سطح فعلی خود در ۰٫۰۰۰۱۵۸ دلار رسید. به این ترتیب، رشد قیمت این ارز دیجیتال در یک هفته و در یک ماه گذشته نیز به ترتیب به بیش از ۹۵ و ۱۵۰ درصد می‌‌رسد.terra-luna-classic-v2-3-2-upgrade-proposal-officially-passed-lunc-price-shoots-25همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار LUNC نیز در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۳ درصد افزایش یافته و این رمزارز اکنون به جایگاه ۶۰ بازار صعود کرده است.

در همین حال، ارزش استیبل کوین ترا کلاسیک یواس‌دی (USTC) هم به ۰٫۰۶۵ دلار افزایش یافته که در مقایسه با روز گذشته، یک هفته گذشته و یک ماه گذشته، به ترتیب بیش از ۲۰، ۲۹۰ و ۴۶۵ درصد رشد دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پامپ توکن‌های شبکه ترا همچنان ادامه دارد؛ LUNC در جمع پرسودترین‌های بازار! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#پامپ #توکنهای #شبکه #ترا #همچنان #ادامه #دارد #LUNC #در #جمع #پرسودترینهای #بازار

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply