Sunday, May 5, 2024


اختلاف‌ نظر در جامعه کازماس؛ شبکه ATOM به دو بلاکچین تقسیم می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقههمان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، جامعه کازماس هاب (Cosmos Hub) اخیرا به پیشنهادی برای کاهش حداکثر نرخ تورم سالانه توکن بومی خود، اتم (ATOM)، از ۱۴ درصد به ۱۰ درصد رأی مثبت داده است. انتظار می‌رود که در نتیجه این تصمیم، بازدهی سالانه استیکینگ ATOM هم از حدود ۱۹ درصد به ۱۳٫۴ درصد کاهش یابد.
با این حال، به نظر می‌رسد که در جامعه کازماس، اکنون بر سر موضوعاتی مانند توکنومیکس، بودجه، و هدف اصلی هاب، اختلاف‌نظر قابل‌توجهی به وجود آمده است. در همین راستا، جی کوان (Jae Kwon)، بنیانگذار کازماس که با کاهش تولید ATOM مخالف است، اطلاعیه‌ جدیدی را در مورد فورک شدن کازماس هاب برای ایجاد یک زنجیره جدید به نام اتم وان (AtomOne) منتشر کرده است. اتم وان چندین هدف دارد، از جمله دفاع از حاکمیت، امنیت و اصول تمرکززدایی.

البته کوان در مورد یک توکن جدید که ویژگی‌های توکن موجود را از بین می‌برد، ابراز نگرانی کرده است:

من معتقدم که طرح نهایی باید شامل ادغام ATOM و ATOM/ATOM1 باشد تا به جای فروش انبوه ATOM و از بین بردن آن، اجازه مشارکت با ATOM را بدهیم.

انتشار این اخبار، باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در مورد یک ایردراپ هم شده است. در همین راستا، جان گالت، محقق بخش دیفای، معتقد است که این فورک «احتمالاً منجر به بزرگ‌ترین ایردراپ ATOM خواهد شد» و بیشتر توکن‌های ATOM1 به استیک‌کنندگان ATOM تعلق خواهد یافت.
در حال حاضر، ایجاد این فورک فقط حدس و گمان است و مشخص نیست که آیا واقعاً به نتیجه خواهد رسید یا خیر.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اختلاف‌ نظر در جامعه کازماس؛ شبکه ATOM به دو بلاکچین تقسیم می‌شود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#اختلاف #نظر #در #جامعه #کازماس #شبکه #ATOM #به #دو #بلاکچین #تقسیم #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply