Sunday, May 5, 2024


tether-freezes-human-trafficking-usdt-funds

زمان مطالعه: 2 دقیقهتتر، صادرکننده استیبل کوین USDT، بزرگ‌ترین مسدود کردن تاریخ را انجام داده و ۲۲۵ میلیون دلار را در لیست سیاه قرار داده است. در حالی که بسیاری معتقدند که ارزهای دیجیتال دارایی ارجح برای مجرمان هستند، اقدامات اخیر تتر خلاف این موضوع را ثابت می‌کند.

تتر در بیانیه‌ای اعلام کرد که با صرافی رمزارزی اوکی‌ایکس (OKX) و وزارت دادگستری ایالات متحده برای جلوگیری از دسترسی یک باند قاچاق انسان در جنوب شرقی آسیا به استیبل کوین USDT همکاری کرده است.

برای این منظور، تتر از شرکت چین‌آنالیز (Chainalysis) برای ردیابی وجوه کمک گرفته است. این تحقیقات مشترک تقریباً یک ماه به طول انجامید و سپس، سرویس مخفی ایالات متحده به تتر دستور داد تا وجوه را مسدود کند.

اسکرین‌شات زیر نشان می‌دهد که کیف پول یکی از مجرمان بیش از ۸۷٫۷ میلیون USDT داشت که اکنون توسط تتر در لیست سیاه قرار گرفته است.tether-freezes-human-trafficking-usdt-fundتتر در رابطه با این اقدام گفت:

شفافیت تراکنش‌های بلاکچینی به عنوان یک عامل بازدارنده قوی در برابر فعالیت‌های غیرقانونی عمل می‌کند.

در واقع، تلاش‌ شرکت‌های مختلف نشان می‌دهد که به دلیل قابلیت ردیابی فناوری بلاکچین، ردیابی تراکنش‌های غیرقانونی که با رمزارز انجام شده‌اند، کاملاً ممکن است.

خود تتر در گذشته هم چنین فریزهایی را انجام داده بود. برای مثال، در ژانویه ۲۰۲۲، تتر سه آدرس را در لیست سیاه قرار داد و حدود ۱۵۰ میلیون دلار USDT را مسدود کرد.

در همین راستا، مدیر اجرایی یوروپل هم در ماه سپتامبر گفت که به دلیل توقیف موفقیت‌آمیز رمزارزهای غیرقانونی توسط مجریان قانون، مجرمان تمایلی به استفاده از ارزهای دیجیتال ندارند. او تصریح کرد که کمتر از ۱ درصد از کل حجم تراکنش‌های مجرمان با کریپتو انجام می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۲۲۵ میلیون دلار USDT توسط تتر فریز شد! ماجرا چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#۲۲۵ #میلیون #دلار #USDT #توسط #تتر #فریز #شد #ماجرا #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply