Wednesday, May 15, 2024


اسناد محرمانه بایننس و SEC فاش خواهد شد! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در شکایت خود علیه بایننس و مدیرعامل آن، چنگ‌پنگ ژائو، حرکت قابل توجهی انجام داده است. SEC پیشنهادی برای علنی کردن اسناد محرمانه‌ای که قبلا باعث ترس، عدم اطمینان و شک در صنعت ارزهای دیجیتال شده بود، ارائه کرده است.
علنی کردن اسناد محرمانه‌ مذکور قابل توجه است؛ زیرا در بحبوحه بررسی نظارتی مداوم بایننس و مدیران آن انجام می‌شود. دستور محافظتی که قبلاً این اسناد را محرمانه نگه می‌داشت، بر احساسات سرمایه‌گذاران و حجم معاملات در صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته است.
وکلای نماینده کمیسیون بورس و اوراق بهادار این پیشنهاد را برای علنی کردن ارائه کرده‌اند و قصد خود را برای افشای محتوای این اسناد محرمانه نشان می‌دهند. SEC و بایینس توافق کرده‌اند که بسیاری از اسناد ثبت‌شده توسط SEC در ماه گذشته را علنی کنند. این اسناد شامل مواردی است که به «پیشنهاد اجباری و برای کمک‌های دیگر» و «مخالفت با Binance.US’ Motion for a Protective Order» مربوط می‌شود.

با این حال، شایان ذکر است که SEC با علنی شدن برخی از اسنادی که توسط نهادهای مرتبط بایننس، مانند BAM Trading Services و BAM Management US Holdings به عنوان محرمانه تعیین شده‌اند، در صورت ادامه درخواست محرمانه مخالفت نمی‌کند. SEC استدلال کرده است که علنی نشدن اسناد توسط شعبه آمریکایی بایننس در پاسخ به درخواست خود، پرونده را به طور قابل توجهی به تاخیر انداخته است. در حالی که نسخه‌های ویرایش‌شده برخی اسناد توسط Binance.US (BAM) ارائه شده است، کارشناسان به دلیل اهمیت این پرونده ابراز نگرانی کرده‌اند.
جلسه آتی در 18 سپتامبر، به ریاست قاضی فاروکی، نقش مهمی در تعیین سرنوشت این اسناد محرمانه خواهد داشت. در این جلسه به استدلال‌های متهمان در مورد درخواست دستور حمایتی و همچنین مخالفت کمیسیون بورس و اوراق بهادار با دستور حمایتی و درخواست برای ثبت اسناد تحت بررسی رسیدگی خواهد شد.
قابل ذکر است، در میان این مراحل قانونی، مدیران بایننس و شعبه آمریکای این صرافی به دلیل اخراج و افزایش نظارت شرکت را ترک کرده، یا قصد خروج از آن را دارند. این وضعیت مستمر همچنان نقطه کانونی برای صنعت ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران آن است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اسناد محرمانه بایننس و SEC فاش خواهد شد! ماجرا چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#اسناد #محرمانه #بایننس #SEC #فاش #خواهد #شد #ماجرا #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply