Monday, May 20, 2024


billion-shib-bought-and-sold-by-whales-as-shibarium-hits-new-at

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته‌شده توسط پلتفرم Arkham Intelligence، روز گذشته و طی دو ساعت، نهنگ‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، چهار تراکنش ارسال کردند.

آنها 2.1 میلیارد، 2.5 میلیارد، 1.6 میلیارد و 23 میلیارد توکن شیبا اینو را حمل و مجموعاً 29.2 میلیارد SHIB جمع‌آوری کردند.

تعداد 2.5 میلیارد SHIB بین کیف‌پول‌های رمزارزی ناشناس منتقل شد و 2.1 میلیارد نیز از بایننس برداشت گردید. مابقی توکن‌های شیبا نیز بین صرافی‌های اصلی OKX و Kraken جابه‌جا شدند.

اکنون که بلاکچین لایه 2 شیباریوم در حال افزایش سرعت در کاربرد و پذیرش است، سرمایه‌گذاران دوباره مقدار زیادی از توکن‌های شیبا اینو را تصاحب می‌کنند. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، شیباریوم رکورد جدیدی را با بیش از 2 میلیون تراکنش روزانه شکسته است.

تعداد آدرس‌های کیف پول متصل نیز افزایش یافته و به عدد 1,155,462 رسیده است. تعداد بلاک‌های تولیدشده هم پس از رسیدن به سطح نیم میلیونی، در حال حاضر به 600000 رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته خرید و فروش ده‌ها میلیارد شیبا تنها در دو ساعت؛ شیباریوم نهنگ‌ها را به بازار کشانده است! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#خرید #فروش #دهها #میلیارد #شیبا #تنها #در #دو #ساعت #شیباریوم #نهنگها #را #به #بازار #کشانده #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply