Thursday, May 2, 2024


memecoins-compare-chain-metrics

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در یک پست جدید در X، پلتفرم ارائه‌دهنده اطلاعات بازار IntoTheBlock یک اینفوگرافیک را به اشتراک گذاشت که معیارهای اساسی میم‌کوین‌های مختلف بازار را بررسی می‌کند. این شرکت این دارایی‌ها را بر اساس دو شاخص مقایسه کرده است: دارندگان در سود و تمرکز نهنگ‌ها.

اولی در مورد درصد کل سرمایه‌گذارانی است که در حال حاضر در وضعیت سبز قرار دارند. این معیار با مرور تاریخچه تراکنش‌های هر آدرس برای دیدن میانگین قیمتی که کوین‌های خود را در آن به دست آورده‌اند، کار می‌کند. اگر این میانگین قیمت خرید برای هر دارنده‌ای، کمتر از ارزش لحظه‌ای فعلی ارز دیجیتال باشد، آن سرمایه‌گذار دارای سود خالص است.

معیار دیگر یعنی تمرکز نهنگ‌ها، درصد کل عرضه کوینی را که نهنگ‌ها در آدرس‌های خود حمل می‌کنند، اندازه‌گیری می‌کند. طبق داده‌های IntoTheBlock، “نهنگ” به تمام آدرس‌هایی اطلاق می‌شود که حداقل 1٪ از عرضه یک دارایی را در اختیار دارند.

در گزارش مذکور، این شاخص‌ها برای 6 میم‌کوین محبوب، بررسی شده است: دوج کوین (DOGE)، پپه (PEPE)، لیش (LEASH)، دوج الون مارس (ELON)، شیبا اینو (SHIB) و فلوکی (FLOKI).memecoins-compare-chain-metricجدول بالا نشان می‌دهد که دوج کوین از نظر معیار سود برای دارندگان، میم‌کوین شماره یک است. زمانی که شرکت تحلیلی IntoTheBlock این اینفوگرافیک را به اشتراک گذاشت، 42 درصد از کل سرمایه‌گذاران DOGE در وضعیت سوددهی بودند.

در حالی که این مقدار نسبت به سایر میم‌کوین‌ها بیشتر است، اما همچنان نسبتاً پایین است؛ زیرا به این معنی است که اکثر دارندگان دوج کوین در حال حاضر سود کمی دارند.

بهترین کوین بعدی، پپه، تنها به 21 درصد از سرمایه‌گذارانش سود داد، در حالی که SHIB، دومین میم کوین بزرگ از لحاظ ارزش بازار، با ضرر نزدیک به 90 درصد برای سرمایه‌گذارانش در رتبه پنجم قرار دارد (یعنی 10 درصد سرمایه‌گذارانش به سود رسیده‌اند).

به طور کلی، هر چه دارندگان کمتری به سود برسند، احتمال بازگشت مجدد بیشتر خواهد بود؛ زیرا سرمایه‌گذاران در سود، احتمال بیشتری برای فروش در هر نقطه دارند؛ بنابراین فقدان آنها می‌تواند احتمال کاهش فروش را نشان دهد.

از نظر تمرکز نهنگ‌ها، به نظر می‌رسد لیش سالم‌ترین کوین در حال حاضر باشد؛ زیرا این سرمایه‌گذاران هنگفت حدود 42 درصد از عرضه این دارایی را کنترل می‌کنند. دوج کوین خیلی عقب نیست؛ زیرا نهنگ‌های این میم‌کوین اصلی حدود 44 درصد از عرضه را در اختیار دارند.

شیبا اینو، دوج الون مارس و فلوکی هم همگی شاهد این هستند که نهنگ‌ها بیشتر عرضه دارایی‌شان را کنترل می‌کنند؛ به این معنی که این دارایی‌ها به شدت در میان تعداد کمی از دارندگان بزرگ متمرکز هستند.

عرضه متمرکز بر نهنگ‌ها نشانه مثبتی نیست؛ زیرا به این معنی است که این نهادهای تأثیرگذار می‌توانند به راحتی بازار را به خودی خود به حرکت درآورند؛ بنابراین احتمال راگ پول افزایش می‌یابد.

دوج کوین اخیراً به طور پیوسته در مسیر نزولی قرار گرفته است؛ زیرا این دارایی در حال حاضر در حدود سطح 0.06 دلار معامله می‌شود و در هفته گذشته تقریباً 5 درصد کاهش داشته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته لیست پرسودترین میم کوین‌های بازار منتشر شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#لیست #پرسودترین #میم #کوینهای #بازار #منتشر #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply