Sunday, April 28, 2024


breaking-tether-and-bitfinex-cto-to-testify-in-market-manipulation-suit

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر و بیتفینکس، قرار است این هفته برای یک دادخواست دسته‌جمعی در دادگاه شهادت دهد. این دعوی از سال ۲۰۱۹ هر دو شرکت را درگیر کرده است. پیش‌تر، یک قاضی نیویورکی درخواست برای به تعویق انداختن استیضاح آردوینو تا ماه اکتبر را رد کرده بود.

این پرونده که در ابتدا در سال ۲۰۱۹ و توسط جیسون لیبوویتز، هم‌بنیان‌گذار LeboBTC ثبت شد، شکایتی با ادعای سوء رفتار مالی علیه تتر و بیتفینکس است. در نتیجه، شاکی به دنبال خسارتی به ارزش بیش از ۱٫۴ تریلیون دلار است. این اتهامات از کلاهبرداری بانکی تا پولشویی را شامل می‌شود. با این حال، تتر قاطعانه هرگونه تخلف را رد کرده است.

علاوه بر تخلفات مالی، در این دعوی همچنین کافی بودن ذخایر تتر هم بررسی می‌شود. پیش از این، هر دو طرف در مورد موضوعاتی مانند شکاف‌های ادعایی در سوابق تجاری، سیاست‌های وام‌دهی شرکت‌ها و کیف پول‌هایی که ذخایر تتر را نگه می‌دارند، با هم درگیر شده بودند. از این رو، آخرین دستور قاضی تصریح می کند که آردوینو باید فقط در مورد موضوعات بحث‌ناپذیر و مسلم صحبت کند.

به طور قابل‌توجهی، تتر با ارزش بازار ۸۳ میلیارد دلاری و سهم ۶۴ درصدی بر بازار استیبل کوین‌ها تسلط دارد. با این حال، آژانس‌های نظارتی در ایالات متحده نگرانی‌هایی در مورد ذخایر تتر دارند. سال گذشته، دادستان کل ایالت نیویورک، تحقیقاتی را در مورد تتر و بیتفینکس انجام داد که منجر به ممنوعیت فعالیت تجاری آنها در نیویورک شد.

فعالان بازار از نزدیک، چشم‌انداز پیچیده قانونی تتر و بیتفینکس را زیر نظر دارند و معتقدند آنچه از دادگاه این هفته حاصل می‌شود، می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر این شرکت‌ها و بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال داشته باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تتر و باز هم احتمال دستکاری بازار! این بار جریان چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#تتر #باز #هم #احتمال #دستکاری #بازار #این #بار #جریان #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply