Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه دنبال اجرای هاوینگ چهارم بیت کوین، ارزش بازار توکن‌های BRC-۲۰ مبتنی بر بلاکچین بیت کوین رشد قابل‌توجه ۸ درصدی را تجربه کرده و حجم معاملات آن نزدیک به ۴۶ درصد بیشتر شده است. در همین راستا، قیمت بسیاری از این توکن‌ها هم یک رشد دو رقمی را تجربه کرده است.

در این میان، یکی از توکن‌های BRC-۲۰ که توجه معامله‌گران زیادی را به خود جلب کرده، رتس (RATS) است، یک توکن مبتنی بر میم (میم کوین) منحصربه‌فرد با تم حیوانات که برخلاف دیگر میم کوین‌های رایج در بازار، در شبکه بیت‌ کوین تولید، جابه‌جا و ذخیره می‌شود.

RamzarzRamzarzخرید RATS فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک RATS را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید Rats


در کمال تعجب، رتس فاقد وایت پیپر، وبسایت یا نقشه راه است. با این حال، کمبود ذاتی آن که ریشه در استاندارد توکن BRC-۲۰ بیت کوین دارد، آن را به عنوان یک دارایی با پتانسیل رشد مطرح می‌کند.
در زمان نگارش این خبر، رتس با قیمت ۰٫۰۰۰۱۷ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۲۷٫۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد. رشد قیمتی این میم کوین در بازه هفتگی نیز به بیش از ۲۵ درصد می‌رسد.rats-ordinals

همزمان با این رشد قیمتی، حجم معاملات روزانه رتس هم بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش علاقه معامله‌گران به این میم کوین است.

با این حال، این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید که کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.


منبع

کوین مارکت کپ





Source
#هاوینگ #بیت #کوین #قیمت #میمکوینها #را #هم #بالا #برد #از #صعود #رتس #جا #نمانید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply