Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال با سرعت بالایی در حال تغییر است و این تغییرات به خصوص پس از هاوینگ اخیر بیت کوین محسوس‌تر است. با کاهش عرضه بیت کوین پس از هاوینگ، انتظار می‌رود که تقاضا برای آلت کوین‌ها هم افزایش یابد.

در این میان، سه ارز دیجیتال تن کوین (TON)، شیبا اینو (SHIB) و ریپل (XRP)، با پتانسیل سوددهی‌ بالا در بین دیگر آلت کوین‌ها متمایز شده‌اند. به گفته تحلیلگران بازار، این رمزارزها موقعیت خوبی برای بهره‌مندی از حرکت صعودی پس از هاوینگ و رشد ۱۰۰ برابری دارند.

تن کوین

تن کوین که توسط تیم تلگرام ساخته شده، به دلیل فناوری پیشرفته خود در حال ایجاد انقلابی بزرگ در دنیای بلاکچین است. این ارز دیجیتال برای استفاده آسان طراحی شده و کارمزد پایین و سرعت بالایی برای پردازش تراکنش‌‌ها دارد.

RamzarzRamzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TON


قیمت تن کوین در حال حاضر ۶.۳ دلار است که با وجود افت ۱۱ درصدی در روز گذشته، همچنان رکورد ۵۰ درصد افزایش در یک ماه گذشته را برای خود حفظ کرده است. این آلت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۵۰ درصد افزایش داشته و روند صعودی آن بیانگر پتانسیل بالا برای رشد در آینده است.altcoins-to-hold-after-btc-halvin

شیبا اینو

شیبا اینو نیز رشد چشمگیری داشته است. این میم کوین در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش قیمت چشمگیر ۱۹ درصدی بوده و در حال حاضر، در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۷۶۲ دلاری معامله می‌شود. ارزش بازار آن نیز به بیش از ۱۶ میلیارد دلار رسیده است. حجم معاملات شیبا هم در همین بازه زمانی بیش از ۱۲۸ درصد افزایش یافته که نشان از علاقه خریداران به این میم کوین دارد.
از طرفی، پیشرفت‌های اخیر راه‌حل لایه ۲ شیباریوم، هیجان را در بازار افزایش داده و به سوزاندن بیشتر توکن‌های SHIB کمک کرده است که در نهایت، می‌تواند به افزایش احساسات مثبت در بازار منجر شود. شایان ذکر است که شیبا اینو در سال گذشته افزایش ۱۶۰ درصدی به ثبت رسانده است.altcoins-to-hold-after-btc-halvin

ریپل

ریپل، یکی از ارزهای دیجیتال بزرگ بازار است که بر روی یک پلتفرم متن باز و غیرمتمرکز ساخته شده است. شبکه XRP Ledger به دلیل هزینه‌های پایین، زمان پردازش سریع، مقیاس‌پذیری بالا و تاثیرگذاری کم بر محیط زیست، شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال اولین سیستمی بود که یک صرافی غیرمتمرکز را ارائه داد و در پیشبرد توکنیزه‌سازی در بلاکچین نقش اساسی داشته است.
با وجود چالش‌های حقوقی شرکت ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، رمزارز XRP انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی را از خود نشان داده است. در زمان نگارش این خبر، قیمت ریپل با ۳.۱۲ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۰.۵۲۶۸ دلاری معامله می‌شود. با توجه به رشد بیش از ۱۳ درصدی در سال گذشته و تقویت حرکت صعودی آن، ریپل یکی از سه آلت کوین برتر با پتانسیل سوددهی بالا پس از هاوینگ بیت کوین به شمار می‌رود.altcoins-to-hold-after-btc-halvin
به عقیده کارشناسان بازار، ارزهای دیجیتال معرفی‌شده در این مطلب، نوید بازدهی مالی قابل‌توجهی را می‌دهند و پیشرفت‌های تکنولوژیکی منحصربه‌فردی دارند که آنها را به گزینه‌های جذابی برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال کسب سود بالا هستند، تبدیل می‌کند. با این حال، توجه داشته باشید که بازار کریپتو با نوسانات بالای خود شناخته می‌شود و انجام تحقیقات کافی قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری ضروری است.



Source
#گزینههای #سرمایهگذاری #برای #رالی #پس #از #هاوینگ #این #آلتکوین #را #زیر #نظر #بگیرید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply