Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبنیاد تن (TON) اخیراً با معرفی هاب میم‌لندیا (Memelandia) اعلام کرده که قصد دارد سازمان‌ها و موسسات را به دنیای میم‌کوین‌ها جذب کند.

بنیاد تن در بیانیه اخیر خود گفت که به نظر می‌رسد میم‌کوین‌ها در بین سرمایه‌گذاران سازمانی محبوبیت چندانی ندارند و به ندرت حمایت می‌شوند. با هدف تغییر این شرایط، شبکه تن، میم‌لندیا را در تاریخ ۱۵ آوریل معرفی کرده است.
طبق اعلامیه رسمی بنیاد تن، میم‌لندیا یک هاب مرکزی برای میم‌کوین‌ها و توکن‌های جامعه محور است. در اکوسیستم میم‌لندیا، انجمن‌های منتخب می‌توانند در رویداد رقابتی اوپن لیگ (The Open League) شرکت نمایند و برای کسب جوایز و تبدیل شدن به برترین میم‌کوین جامعه تن مبارزه کنند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در میم‌لندیا، پروژه‌ها به طور دقیق و بر اساس معیارهای مهمی همچون مجموع ارزش دارایی‌های قفل‌شده (TVL)، تعداد دارندگان، فعالیت معاملاتی در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) و توزیع ایردراپ، رتبه‌بندی خواهند شد.
پس از اعلامیه اخیر بنیاد تن، به نظر می‌رسد که راه‌اندازی یک میم‌کوین در شبکه تن اکنون بیش از هر زمان دیگری آسان و در دسترس است.
این بنیاد اعلام کرده‌ که هر شخصی می‌تواند بدون زحمت، این نوع پروژه‌ها را با استفاده از طیف وسیعی از گزینه‌های کاربرپسند، از راه‌حل‌های بدون کد و قالب‌های متن باز گرفته تا خلاقیت‌های متناسب با تخصص خود، طراحی و اجرا کند.
در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال TON با قیمت ۶.۳۸ دلار معامله می‌شود که یک رشد تقریبا ۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد. این رمزارز با ارزش بازار ۲۲.۲۷ میلیارد دلاری‌اش، جایگاه نهم بازار را به خود اختصاص داده است.






Source
#ورود #سازمانها #به #حوزه #میمکوینها #هاب #اختصاصی #توکنهای #میم #راهاندازی #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply