Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشرکت تحلیل داده‌های بلاکچینی سنتیمنت (Santiment) پیش‌بینی می‌کند که فعالیت صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین تا زمان هاوینگ و نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین در اواسط ماه آوریل، پررونق باقی خواهد ماند.

بر اساس گزارش این شرکت، حجم معاملات صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین از زمان رسیدن این دارایی به بالاترین سطح تاریخی خود در اواسط مارس، کاهش نیافته است.
سنتیمنت اشاره می‌کند که فعالیت معامله‌گران همچنان به طور قابل‌توجهی بالاتر از نقطه عطفی است که در اواخر فوریه، پس از هجوم معامله‌گران ثبت شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


رویداد هاوینگ هر چهار سال یک بار و پس از استخراج ۲۱۰ هزار بلاک اتفاق می‌افتد. بر همین اساس، تاریخ احتمالی برای هاوینگ بعدی، ۲۰ آوریل خواهد بود.
در حال حاضر، حجم معاملات روزانه هفت صندوق ETF برتر به ۳.۱۹ میلیارد دلار رسیده است. با این حال، سنتیمنت این سوال را مطرح می‌کند که آیا بلافاصله پس از هاوینگ، شاهد کاهش حجم معاملات ETF و حجم معاملات درون بلاکچینی خواهیم بود یا خیر؟
برخی از کارشناسان مانند لوکاس کیلی از ییلد اپ (Yield App) بر این باورند که انباشت بیت‌کوین از طریق صندوق‌های ETF می‌تواند احتمال نوسانات شدید پس از هاوینگ را کاهش دهد.
حجم معاملات صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین در ماه مارس به ۱۱۱ میلیارد دلار رسید که تقریبا ۳ برابر حجم ماه قبل است.
در این بین، از زمانی که در اواسط ژانویه، صندوق تراست بیت کوین شرکت گری‌اسکیل به یک ETF اسپات بیت کوین تبدیل شد، با داشتن خروجی‌های ثابت، آمار ورودی‌ها را کاهش داد. bitcoin-etf-trading-activity-robust-until-halving-santiment
با این حال، به گفته سرمایه‌گذاران فرساید اینوستورز (Farside Investors)، ورودی‌های صندوق‌های ETF بیت‌کوین در اواخر هفته گذشته افزایش یافته و این صندوق‌ها در ۴ و ۵ آوریل بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ورودی داشته‌اند.


#تقاضا #برای #ETFها #همچنان #بالاست #تاثیر #آن #بر #بیت #کوین #پس #از #هاوینگ #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply