Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت بیت کوین همچنان در حال افزایش است و در ساعات گذشته با صعود به بالای ۶۹ هزار دلار، به سطح کلیدی ۷۰ هزار دلار نزدیک شده است. این افزایش قیمت در بحبوبحه فعالیت دوباره نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین رخ داده است.roi-in-a-decade-dormant-bitcoin-whale-awakes-as-btc-price-heads-toward-70k-به گزارش پلتفرم‌های تحلیل آنچین Lookonchain و WhaleAlert، نهنگی که حدود یک دهه پیش نزدیک به ۴۳۰۰ بیت کوین را با قیمت متوسط کمتر از ۳۰ دلار خریداری کرده بود، برای اولین بار در طی ده سال گذشته، اقدام به انتقال بخش کوچکی از بیت کوین‌های خود کرده است.

طی این اقدام، ۲۴۶ بیت کوین به ارزش تقریبی ۱۷ میلیون دلار جابه‌جا شده است.
با توجه به میانگین قیمت خرید نهنگ مذکور در سال ۲۰۱۳، بازگشت سرمایه (ROI) این نهنگ از آن زمان تاکنون، عدد خیره‌کننده‌ ۲۳۰,۰۰۰ درصد است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


طبق داده‌های Lookonchain، یک نهنگ دیگر نیز در چند ساعت گذشته و همزمان با افزایش قیمت اولیه، تقریبا ۱۱۴ بیت کوین معادل ۷.۸۵ میلیون دلار خریداری کرده است. نهنگ مذکور طی یک ماه گذشته، خریدهای قابل‌توجهی انجام داده و از ۶ مارس تاکنون، ۱,۳۰۸ بیت کوین انباشت کرده است.
همانطور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، قیمت این ارز دیجیتال دیروز در حدود ۶۷ هزار دلار آرام گرفته بود، اما در طول روز به تدریج افزایش یافت.
قابل‌توجه‌ترین افزایش‌ نیز در ابتدای امروز رخ داد، زمانی که قیمت بیت کوین به بالاترین سطح در ۵ روز گذشته، یعنی ۶۹,۸۰۰ دلار رسید.
در زمان نگارش این خبر، بیت کوین نتوانسته سطح ۷۰ هزار دلاری را رد کند، اما با ۲.۴۱ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت آن همچنان بالای ۶۹ هزار دلار باقی مانده است.


منبع

کریپتو پوتیتو




#نهنگ #باستانی #بیت #کوین #با #سود #۲۳۰ #هزار #درصدی #خود #خبرساز #شد #ماجرا #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply