Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال پندل (PENDLE) طی ۲۴ ساعت گذشته، عملکرد چشمگیری داشته و افزایش قیمت نزدیک به ۱۴ درصد را تجربه کرده است.

این افزایش قیمت، در میان بازار پرنوسان کنونی، موجب جلب توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران شده است. در ادامه، عوامل افزایش قیمت این ارز دیجیتال را بررسی می‌کنیم.
یکی از مهم‌ترین‌ دلایل افزایش قیمت پندل، رشد تصاعدی ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در شبکه آن است. بر اساس داده‌های دیفای‌لاما (DefiLlama)، TVL پندل از ۲۴۰ میلیون دلار در ابتدای سال به حدود ۴ میلیارد دلار در ماه آوریل افزایش یافته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


همچنین، رشد قیمت پندل، با افزایش استیک مجدد (Restaking) توکن‌های اتریوم همزمان شده است. به نظر می‌رسد توکن‌های اتریوم ری‌استیک‌شده در پروتکل‌هایی مانند اترفای (EtherFi) و رنزو (Renzo)، کمک قابل‌توجهی به رشد اکوسیستم پندل کرده‌اند.
از سوی دیگر، افزایش اخیر درآمد این پلتفرم از کارمزد‌ها، می‌تواند به افزایش فعالیت معاملاتی توکن‌های USDe پلتفرم اتنا (Ethena) مرتبط باشد.
افزایش قیمت توکن PENDLE از سوی چهره‌های برجسته حوزه ارز دیجیتال نیز مورد توجه قرار گرفته است. آرتور هیز (Arthur Hayes)، یکی از بنیانگذاران صرافی بیت‌مکس (BitMEX)، از پندل به عنوان یکی از آینده‌دارترین پروژه‌های دیفای (DeFi) یاد کرد که بیانگر پتانسیل افزایش قیمت توکن بومی این پروژه است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت پندل طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳.۴ درصد افزایش یافته و به ۷.۱۰ دلار رسیده است. از طرفی، حجم معاملات آن نسبت به دیروز ۱۳.۸ درصد افت کرده و به ۳۰۰.۶ میلیون دلار کاهش یافته است.
شایان ذکر است، قیمت این ارز دیجیتال طی هفت روز گذشته حدود ۵۸ درصد و طی ماه گذشته حدود ۱۲۸ درصد افزایش یافته است. این توکن همچنین طی رشد اخیر خود، با رسیدن به ۷.۱۴ دلار، سقف تاریخی جدیدی را به ثبت رسانده است.





#پندل #اوج #گرفت #علت #رشد #دو #رقمی #قیمت #PENDLE #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply