Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی Santiment، در حال حاضر، سه توکن ورم‌هول (Wormhole)، اتنا (ENA) و ویوز (WAVES)، ترندترین ارزهای دیجیتال در رسانه‌های اجتماعی هستند.

ورم‌هول که پروژه‌ای برای قابلیت همکاری بین زنجیره‌های مختلف است، اخیرا طی ایردراپی بزرگ، بیش از ۶۱۷ میلیون توکن W را بین تقریبا ۴۰۰ هزار کیف پول واجد شرایط توزیع کرد.
این حرکت، گامی مهم در جهت غیرمتمرکزسازی هرچه بیشتر ورم‌هول تلقی می‌شود، اما با وجود این، قیمت ورم‌هول از زمان راه‌اندازی با کاهش مواجه شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


نکته جالب توجه این است که طبق برخی گزارش‌ها، در ایردراپ اخیر، تیم ورم‌هول فراموش کرده است آدرس هکری را که پیش‌تر ۳۲۱ میلیون دلار سرقت کرده بود، از لیست توزیع حذف کند.
توکن ENA نیز به لطف راه‌اندازی اخیر خود و ایردراپ ۴۵۰ میلیون دلاری‌اش، مورد توجه قرار گرفته است. بزرگ‌ترین دریافت‌کننده این ایردراپ، ۳.۳ میلیون توکن اتنا به ارزش ۱.۹۶ میلیون دلار در زمان دریافت، نصیبش شد.
قیمت اتنا از آن زمان تاکنون از مرز ۱ دلار گذشته و موجودی کیف پول آن فرد اکنون بیش از ۳.۴ میلیون دلار ارزش دارد. اتنا پروتکلی برای دلار مصنوعی بر بستر اتریوم است که راه‌حلی مبتنی بر ارز دیجیتال، بدون وابستگی به سیستم بانکداری سنتی، ارائه می‌دهد.
اتنا پس از راه‌اندازی خود، در صرافی‌های بزرگی همچون بایننس، بای‌بیت، بیت‌مارت، مکسی، کوکوین و HTX لیست شد.
در این بین، توجه معامله‌گران به توکن WAVES پروتکل ویوز نیز جلب شده است. قیمت این توکن از ۲ آوریل با کاهش ۳۲.۵ درصدی به ۲.۸۸ دلار سقوط کرده است.
ابزار هوش مصنوعی AI Summary پلتفرم Santiment نشان می‌دهد که این توکن به دلیل پیشنهاد سرمایه‌گذاری وجوه خزانه‌داری نوترینو (XTN) در استخر WavesIndex ترند شده است.
در این میان، اضافه شدن ویوز به لیست تگ‌های نظارتی بایننس، این احتمال را مطرح کرده که این توکن دیگر استانداردهای بایننس را رعایت نمی‌کند و ممکن است در هر زمانی از لیست این صرافی خارج شود.


#لیست #رمزارزهای #ترند #پرطرفدار #در #شبکههای #اجتماعی #منتشر #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply