Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشبکه سولانا اخیرا شاهد دستاورد مهمی در میزان صدور استیبل‌کوین‌ها بوده است. این اتفاق، نشانه‌ای مهم از قدرت و سلامت این شبکه به شمار می‌رود.

میزان صدور استیبل‌کوین‌ها، یک معیار کلیدی برای سنجش وضعیت یک شبکه بلاکچین است. این رقم بیانگر تعداد استیبل‌کوین‌هایی است که در بستر آن شبکه ایجاد شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.
همان‌طور که افزایش عرضه تتر (USDT) برای بازار ارزهای دیجیتال یک رویداد مثبت تلقی می‌شود، هرگونه افزایشی در میزان صدور استیبل‌کوین‌ها در شبکه سولانا نیز نشان‌دهنده رشد ارزش بازار این شبکه است.
در واقع، این افزایش به معنای فعالیت و تراکنش بیشتر روی این شبکه است و می‌تواند منجر به استفاده‌ بیشتر از توکن سولانا (SOL) برای کارمزد تراکنش‌ها و استیکینگ شود.

RamzarzRamzarzخرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!




خرید SOL


از طرف دیگر، با نگاهی به نمودار قیمت سولانا، می‌توان همبستگی خاصی را میان افزایش فعالیت استیبل‌کوین‌ها و سطوح حمایتی SOL مشاهده کرد.
در حال حاضر، قیمت این ارز دیجیتال حول و حوش ۱۸۰ دلار تثبیت شده است و در صورتی که این روند ادامه پیدا کند، می‌توان آن را یک سطح حمایتی قوی دانست که می‌تواند زمینه‌ساز رشد آتی قیمت باشد.
در همین راستا، اگر افزایش اخیر در میزان صدور استیبل‌کوین‌ها به استفاده بیشتر از شبکه و پذیرش گسترده‌تر آن منجر شود، می‌توان انتظار داشت که قیمت SOL مجددا سطوح مقاومتی نزدیک به ۲۰۰ دلار را به چالش بکشد. solana-hits-major-achievement-details
با این حال، فراموش نکنید که قیمت سولانا تحت تاثیر عوامل کلی در بازار کریپتو نیز قرار دارد و افزایش استفاده از شبکه، تضمینی برای رشد همیشگی قیمت نیست.
در زمان نگارش این خبر، قیمت سولانا با ۳.۶۱ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۱۸۸ دلاری معامله می‌شود.


#رشد #چشمگیر #صدور #استیبلکوینها #در #شبکه #سولانا #قیمت #SOL #به #صعود #ادامه #میدهد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply