Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهرابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش “پدر پولدار، پدر فقیر”، نسبت به وقوع یک بحران اقتصادی بزرگ هشدار داده است. او معتقد است که این بحران باعث سقوط شدید ارزش دارایی‌ها در سراسر جهان شده و بیت کوین را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

کیوساکی در ادامه به سخنان هری دنت (Harry Dent)، تحلیلگر مالی هم اشاره کرده است.
دنت در مصاحبه‌ اخیر خود گفته که حباب همه دارایی‌ها در سال جاری خواهد ترکید و قیمت بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار کاهش خواهد یافت. این تحلیلگر همچنین ادعا کرده که قیمت بیت کوین حتی ممکن است تا ۲۰۰ دلار سقوط کند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


کیوساکی استراتژی خود را برای مقابله با این بحران توضیح داده است. او گفته که در صورت سقوط قیمت بیت کوین، تا آنجا که می‌تواند این ارز دیجیتال را خریداری خواهد کرد؛ چرا که معتقد است بیت کوین “پول مردم” و باارزش‌ترین دارایی در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است.
کیوساکی همچنین هم‌عقیده با دنت، در رابطه با نسل بیبی بومر (Baby Boomer- متولدین سال‌های ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴) ابراز نگرانی کرده است. دنت معتقد است که این نسل با کاهش شدید ارزش خانه‌های خود و افت ۸۰ درصدی شاخص S&P ۵۰۰، بیشترین ضرر را متحمل خواهند شد.
در همین حال، کیوساکی استدلال می‌کند که در صورت وقوع این بحران، او املاک و مستغلات، طلا و نقره بیشتری را خریداری خواهد کرد.
با وجود هشدارهای دنت، بسیاری از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال نسبت به آینده بیت کوین خوش‌بین هستند. آنها بر اساس تحلیل‌های خود، هدف قیمت بیت کوین را در سال جاری، ۱۰۰ هزار دلار و در سال ۲۰۲۵ تا یک میلیون دلار پیش‌بینی کرده‌اند.
البته همان‌طور که بارها گفته شده، فراموش نکنید که قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتالی، تحقیقات شخصی خود را انجام دهید.


منبع

فاین بولد




#پاسخ #کیوساکی #به #ادعای #سقوط #بیت #کوین #به #۲۰۰ #دلار #تا #جایی #که #بتوانم #میخرم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply