Tuesday, May 21, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشرکت سرمایه‌گذاری بزرگ گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) متعلق به مایکل نووگراتز (Mike Novogratz)، با خرید ۶۰۰۰ اتریوم به ارزش ۱۹.۸ میلیون دلار، توجه فعالان بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. این خرید در حالی انجام شده که قیمت اتریوم به دلیل نگرانی‌های اقتصادی و مقرراتی، کاهش یافته است.

اقدام جسورانه گلکسی دیجیتال نشان‌دهنده افزایش علاقه نهادهای مالی به اتریوم و پتانسیل بلندمدت آن است. علاوه بر گلکسی دیجیتال، شرکت آسیایی و مبتنی بر بلاکچین فنبوشی کپیتال (Fenbushi Capital) که سرمایه‌گذاری پرریسک انجام می‌دهد، نیز به خرید اتریوم پرداخته است.
طبق داده‌های پلتفرم LookOnChain، این شرکت ۵۲۰۷ اتریوم به ارزش ۱۷.۲ میلیون دلار از صرافی بایننس برداشت کرده است. نکته قابل‌توجه این است که هر دو شرکت پس از افت بازار اقدام به برداشت اتریوم از صرافی بایننس کرده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


قیمت اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا، تحت تاثیر عوامل کلان اقتصادی مانند تقویت غیرمنتظره دلار آمریکا و ابهامات نظارتی قرار گرفته و از ابتدای ماه آوریل با کاهش روبرو شده است.
قیمت اتریوم طی دو روز، بیش از ۷ درصد افت کرد و به ۳۲۱۱ دلار رسید. با این حال، در زمان نگارش این خبر، قیمت این رمزارز با اندکی افزایش به ۳۳۱۳ دلار رسیده است.
تصمیم گلکسی دیجیتال به خرید اتریوم در شرایط فعلی، نشان‌دهنده یک استراتژی بلندمدت است. این شرکت با نگاهی فراتر از نوسانات کوتاه مدت در بازار، به دنبال کسب سود از پتانسیل بالای اتریوم در آینده است.
در همین راستا، لازم به ذکر است که سهام شرکت گلکسی دیجیتال پس از تقریبا ۳ برابر شدن در سال ۲۰۲۳، در سال جاری نیز با رشد ۳۹ درصدی همراه بوده است.





#هجوم #شرکتهای #سرمایهگذاری #برای #خرید #اتریوم #هزاران #ETH #از #بایننس #برداشت #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply