Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر شرایطی که رالی افزایشی قیمت بیت‌کوین تقریبا متوقف شده، میم‌کوین‌هایی نظیر بیبی دوج (BabyDoge) به رشد خود ادامه می‌دهند.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت بیبی دوج طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۶.۲۹ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۱۹ دلار و ارزش بازار آن در پی افزایشی ۶.۲۸ درصدی به نزدیکی ۳۱۵ میلیون دلار رسیده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع BABYEDOGE!
فقط با 10 هزار تومان بیبی دوج را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BABYEDOGE


همچنین حجم معاملات ۲۴ ساعته آن پس از جهشی ۱۷.۸۱ درصدی به ۸.۶۸ میلیون دلار افزایش یافته است.dog-coins-to-watch-out-for-this-april-could-doge-day-and-bitcoin-halving-boost-their-prices
قیمت بیبی دوج طی ماه گذشته صعودی بوده است. در ۳۰ روز گذشته، این توکن افزایش قیمت بیش از ۷۸ درصدی را تجربه کرد (هر چند قیمت پس از آن کاهش یافت) که به دنبال توکن‌سوزی ۵ میلیون دلاری آن به وقوع پیوست.
از طرفی، خبر اخیر لیست شدن بیبی دوج در صرافی ستو‌اکس (CetoEX)، منجر به افزایش قیمت ۲۲ درصدی آن طی هفته گذشته شد. لازم به ذکر است که این افزایش قیمت پایدار نبود و قیمت همانطور که گفته شد، کمی کاهش یافت.
از آنجایی که بیبی دوج در حال جذب سرمایه‌گذاران بیشتر است، کارشناسان بازار چشم‌اندازی خوش‌بینانه برای پتانسیل رشد آن در بلندمدت دارند.
بر اساس پیش‌بینی کارشناسان، قیمت بیبی دوج می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱۲۱۷ دلار افزایش یابد.


منبع

اینساید بیت کوینز




#بیبی #دوج #دوباره #در #جمع #رمزارزهای #سودده #دلیل #افزایش #معاملات #BabyDoge #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply