Thursday, May 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت توکن اتنا (ENA) پس از ایردراپ موفقیت‌آمیز آن، با افزایشی ۷۰ درصدی به ۰.۹۲ دلار رسید. قیمت اولیه این توکن حدود ۰.۶۳۴۶ دلار بود و این افزایش قابل‌توجه قیمت تنها در عرض چند ساعت از زمان فعال شدن معاملات آن در صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال رخ داده است.

ایردراپ ۴۵۰ میلیون دلاری توکن ENA با موفقیت در روز دوم آوریل انجام شد.
بر اساس اطلاعات به دست آمده از پلتفرم Arkham Intelligence، بزرگ‌ترین دریافت‌کننده ایردراپ اتنا، موفق به دریافت تقریبا ۲ میلیون دلار توکن ENA شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


همچنین، طبق داده‌های پلتفرم Dune Analytics، تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر از دریافت‌کنندگان واجد شرایط، توکن‌های خود را دریافت کرده‌اند. این رقم نشان‌دهنده توزیع ۳۲ درصدی از کل ENA اختصاص‌یافته برای ایردراپ است.
اتنا یک پروتکل «دلار مصنوعی» بر بستر اتریوم است که جایگزین‌های مبتنی بر ارز دیجیتال را برای خدمات بانکداری سنتی ارائه می‌دهد. در این پروتکل، از دلار مصنوعی USDe و اوراق قرضه اینترنتی به عنوان ابزار پس‌انداز استفاده می‌شود.
در همین راستا، توکن USDe آن با برخورداری از ثبات و مقاومت در برابر سانسور و به دلیل پشتوانه وثیقه اتریوم، مورد توجه قرار گرفته است.
بازدهی جذاب ۳۵.۴ درصدی USDe باعث جذب بیش از ۱۲۳ هزار نفر شده و در حال حاضر، کل ارزش دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در قرارداد USDe به ۱.۶ میلیارد دلار می‌رسد.
ارزش کل بازار USDe نیز با رشدی ۱۳۵ درصدی به ۱.۵۸ میلیارد دلار رسیده و این استیبل کوین را در جایگاه پنجمین استیبل کوین بزرگ بازار قرار داده است.
با فعال شدن معاملات اتنا، این توکن بلافاصله در صرافی‌های مهمی مانند بایننس، بای بیت، کوکوین، HTX، مکسی و بیت‌مارت لیست شد. همچنین، راه‌اندازی اتنا در لانچ‌‌پول (Launchpool) بایننس به عنوان پنجاهمین پروژه این پلتفرم، باعث جلب توجه فعال بازار به آن شده است.

در این میان، آرتور هیز، بنیانگذار صرافی بیتمکس، با اشاره به پتانسیل بالای اتنا، پیش‌بینی کرده که قیمت این توکن می‌تواند تا ۱۰ دلار افزایش یابد.

این یک مطلب خبری است و جنبه اطلاع‌رسانی دارد. وظیفه تحقیق و بررسی درباره توکن‌های جدید بر عهده کاربران گرامی است.


#رشد #۷۰ #درصدی #اتنا #پس #از #برگزاری #ایردراپ #صعود #قیمت #ENA #تا #کجا #ادامه #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply